Thanks to my anglo-saxon friends, who helped me with their advices during the period when my blog wasn't visible to me. Even a few words, and a try to make things easier to me, mattered a lot to me at that time. We can bring peace and light to the world with a few words only !
Deocamdată, punct. Nu se știe când va mai fi din nou ”și de la capăt”.

Friday, January 26, 2007

Motivaţie


De ce am vrut sa scriu, sa va scriu? Oare, ca sa scap de singuratate? (Cum ar putea spune unii.) Nicidecum, din punctul meu de vedere! Pentru mine, singuratatea e modul meu de a fi, si nici nu-mi doresc altul! Mai ales ca, nici macar nu e completa: am un copil, prieteni si oameni dragi in jur. Si, mai preusus de toate, Il am pe Dumnezeu. Cu El, chiar nu sunt niciodata singura !
Atunci, din orgoliu, ca sa ma fac auzita? Poate ca asta ar fi mers in adolescenta, dar cred ca nici atunci!
Explicatia mea e simpla: am simtit ca am ceva de spus, am simtit ca pot sa ajut. Viata mea, chiar daca n-a fost atat de lunga pana acum, s-a dovedit a fi plina de miracole si invataminte. Nu o voi povesti aici - e ceva personal, si nici nu vreau sa plictisesc- vreau sa spun doar ca am simtit ca am capatat "diploma de consilier". Pentru ca nu vorbesc doar din carti, ci am trait multe lucruri. Si, mai presus de toate, mi-am invatat lectiile, sau cel putin asa cred.
Poate ca nu vi se pare un motiv suficient, dar pentru mine este, si asta-i tot.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...