Thanks to my anglo-saxon friends, who helped me with their advices during the period when my blog wasn't visible to me. Even a few words, and a try to make things easier to me, mattered a lot to me at that time. We can bring peace and light to the world with a few words only !
Deocamdată, punct. Nu se știe când va mai fi din nou ”și de la capăt”.

Friday, June 22, 2007

Buna-dimineata


Poate ca ar trebui sa spun din nou "buna-dimineata", intrucat m-am reintors aici.Desi, nu seamana deloc cu o dimineata, ci mai curand cu o seara tarzie.Dar, e bine oricum ca m-am reintors - de fapt, la mine, la misiunea mea si la lucrurile profunde si adevarate. Dumnezeu ne lasa un timp sa ratacim pe multe carari, ca sa intelegem singuri care e cea adevarata. Asta, neinsemnand neaparat ca altele sunt false, ci doar nepotrivite la un moment dat. Si, uneori trebuie mult timp ca sa iti dai seama.
Asadar, buna-dimineata(totusi!) viata ! Sper sa fie cu adevarat o resurectie, si sa imi regasesc dorinta si entuziasmul initial de a face lucrul incredintat.Fiindca aceasta eram, sau trebuia sa fiu : un slujbas constiincios, dupa cum scrie la Pateric :"Fa lucrul meu, si eu te platesc.Nu conteaza de unde, tu fa doar lucrul meu."Cel mai mult multumesc insa Domnului ca nu m-a parasit in timpul ratacirilor mele, ci a asteptat cu rabdare intoarcerea mea, cu atata rabdare...Eu sincer nu cred ca as fi fost in stare sa astept pe cineva cu atata rabdare.Poate ca aceasta e, de fapt, si bariera care ma separa-care ne separa pe noi toti, de sfintenie.
Trebuie sa mai spun totusi un lucru : in ciuda framantarilor si suferintelor, nu regret experientele in sine, ci doar un singur element : ca n-am inteles mai demult ce vrea Domnul de la mine. Si El, probabil ca m-a lasat sa inteleg singura. Sa inteleg, ca sa inteleaga si ceilalti, sa ne putem ierta, si merge mai departe. Greseala nu consta in a trai si a experimenta, ci in a nu intelege mesajele vietii. In a nu intelege ca, poate, esecurile repetate vor sa ne spuna ceva. Nu neaparat din partea oamenilor. Dar, caile Domnului sunt nenumarate.
Cred ca am spus destule pentru o buna-dimineata.In incheiere, mai spun doar: multa iubire pentru toti ! Dar, din cea adevarata, din cea care trebuie ! Si, sa nu va rataciti cararile!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...