Thanks to my anglo-saxon friends, who helped me with their advices during the period when my blog wasn't visible to me. Even a few words, and a try to make things easier to me, mattered a lot to me at that time. We can bring peace and light to the world with a few words only !
Deocamdată, punct. Nu se știe când va mai fi din nou ”și de la capăt”.

Friday, June 29, 2007

Credo

Iata un minunat text de John Bunyan, citat de catre Coelho in superba sa carte "Razboinicul luminii". Un text care ar trebui sa ne defineasca pe toti, la un moment dat. Fiindca, toti ar trebui sa stim sa "culegem" din situatiile prin care trecem doar "floarea fiecarui lucru", dupa cum frumos se exprima Fenelon.
Si acum, textul :
"Desi am trecut prin tot ce am trecut, nu regret greutatile in care m-am varat, din pricina ca ele m-au adus in locul unde am dorit sa ajung.Acum, tot ce am e spada aceasta, si i-o incredintez oricui doreste sa-si urmeze calatoria.Port asupra mea semnele si cicatricele luptelor - ele sunt marturii a ceea ce am trait si recompense pentru ceea ce am cucerit.
Sunt semnele si cicatricele dragi care-mi vor deschide portile Paradisului.A fost o vreme cand am trait ascultand povesti de vitejii.A fost o vreme cand am trait doar pentru ca trebuia sa traiesc.Acum insa traiesc pentru ca sunt un razboinic, si pentru ca vreau ca intr-o buna zi sa stau alaturi de Acela pentru care am luptat atat de mult."

Fiindca eu stiu ca nu e nimic zadarnic sub soare...nici macar un fir de iarba nu iese fara stirea Lui...chiar daca vom intelege adevaratul lui rost abia dupa pragul acestei vieti...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...