Thanks to my anglo-saxon friends, who helped me with their advices during the period when my blog wasn't visible to me. Even a few words, and a try to make things easier to me, mattered a lot to me at that time. We can bring peace and light to the world with a few words only !
Deocamdată, punct. Nu se știe când va mai fi din nou ”și de la capăt”.

Sunday, July 8, 2007

Drumul cunoasterii

Nu stiu de ce am simtit nevoia sa scriu despre asta. Poate pentru ca e atat de complicat, de intortocheat cateodata...poate pentru ca nu duce intotdeauna pe unde credem noi... Sau, locul in care vrem sa ajungem nu arata cum credem noi...
Dar, indiferent de toate acestea, stiu ca vreau sa merg pana la capat. Nu importa durerile, framantarile, chiar infrangerile temporare. Daca El a spus ca se poate, chiar stiu ca se poate! Si, daca El mai spune cate ceva pe acest drum, trebuie sa il ascult...oricat de greu, si de impotriva structurii mele mi s-ar parea...oricat de ciudat as socoti...oricat de "impropriu"! Fiindca, orice s-ar spune, si oricate greseli am facut pana acum, fac parte totusi din categoria luptatorilor. Nu sunt domnita care sta in turn si asteapta sa fie salvata.
De aceea, sunt de acord cu un alt "calator"-Castaneda: "Doar un luptator poate rezista pe drumul cunoasterii, caci arta lui consta in a gasi un echilibru intre spaima de a fi om, si minunea de a fi om." Iar acest echilibru, cred eu, consta si in a sti sa alegi cand sa iti "pastrezi" umanitatea, si cand sa o transcenzi...desi, nu noi stim, de fapt, ci Duhul din noi...



1 comment:

  1. Nu va straduiti sa intelegeti, am "vorbit" mai mult pentru mine.Cateodata, mai simt nevoia sa ma exprim...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...