Thanks to my anglo-saxon friends, who helped me with their advices during the period when my blog wasn't visible to me. Even a few words, and a try to make things easier to me, mattered a lot to me at that time. We can bring peace and light to the world with a few words only !
Deocamdată, punct. Nu se știe când va mai fi din nou ”și de la capăt”.

Sunday, July 15, 2007

Scrisoare catre El

Multumesc, Doamne, pentru toate darurile Tale. Multumesc pentru toate cunoasterile pe care mi le-ai ingaduit, pentru toate incercarile si "trecerile inguste" ale vietii mele. Chiar daca nu le-am vazut rostul pe moment, si m-am zbatut, si m-am revoltat, mai tarziu am inteles ca ascundeau si ele un sambure de lumina. Multumesc si pentru darul intelegerii. Cred ca a fost printre cele mai mari comori ce mi le-ai daruit.Chiar daca uneori acest dar m-a ars pana la sange, multumesc ca m-ai socotit vrednica de el. Multumesc ca m-ai vazut un om destul de tare pentru a privi in fata Adevarul fara a clipi. Si, fara furtuni inutile.
Aceasta a fost partea buna, Doamne, si eu am invatat acum ca trebuie sa incepi intotdeauna cu binele. Dar, Tu stii ca, dincolo de toate, sunt doar un om. Chiar daca uneori Tu ma mai inalti putin! Insa, umanitatea e o "haina grea", si implica limite. Asadar, cred ca, in multe privinte, mi-am atins limitele. Cel putin, pe cele de acum. Am incercat sa fac voia Ta in toate, sa urmez sfaturile Tale, si sa imi depasesc maruntele puteri .Dar, se pare ca nu intotdeauna vointa e congruenta cu posibilitatile. Chiar si cu nepretuitul ajutor al harului Tau, "hainele mele" tot prea grele sunt. Nu poti "intinde " prea mult ceea ce e finit...
Ma vei ierta, deci, daca ii voi permite "hainei"mele zdrentuite putin repaus. A fost atat de batuta de vanturi si ploi,si atat de arsa de soare, incat nu mai are aproape nici o culoare.Sau, n-o mai vad eu. In unele locuri, a fost roasa pana la urzeala, in altele e sfasiata...
Nu vreau sa ma intelegi gresit, Doamne.(Dar, de fapt, Tu nici n-ai avea cum sa ma intelegi gresit !) Nu ma plang, nu ma lamentez! Acestea sunt gesturi care tin de "copilarie", si Tu m-ai invatat sa le depasesc demult...atunci cand am inteles ca, de fapt, sunt un soldat, un razboinic in slujba Ta! Doar ca haina mea e prea roasa acum...atat...

"Ca eu de-acuma ma jertfesc si vremea despartirii mele s-a apropiat. Lupta cea buna m-am luptat, calatoria am savarsit, credinta am pazit."(II Timotei)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...