Thanks to my anglo-saxon friends, who helped me with their advices during the period when my blog wasn't visible to me. Even a few words, and a try to make things easier to me, mattered a lot to me at that time. We can bring peace and light to the world with a few words only !
Deocamdată, punct. Nu se știe când va mai fi din nou ”și de la capăt”.

Saturday, December 5, 2009

Rumi - Aspiraţie

Întrucât un text de pe un blog prieten m-a mişcat foarte mult, îmi permit să îl repostez aici, pentru a aduce lumină tuturor:



"Ce e de făcut dacă nu mă recunosc?
Nu sunt nici creştin, nici evreu, nici musulman;
Nu sunt nici din est, nici din vest, nu sunt ţărmul, nici marea;
Nu sunt nici o comoara a Naturii, nici stelele din cer;
Nu sunt nici pământul, nici apa, focul sau aerul ;
Nu sunt nici cerul, nici noroiul ;
Nu sunt din India, Irak sau Kharasa ;
Nu sunt al acestei lumi, dar nici al celeilalte;
Nu sunt al paradisului si nici al iadului;
Nu sunt nici Adam, nici Eva, Eden sau Rizvan.
Locul meu este unde nu este nici un loc,
Urma mea este fără urmă;
Nu sunt nici corpul, nici sufletul,
pentru ca eu aparţin Preaiubitului meu.
Am renunţat la dualitate şi am văzut
amândouă lumile ca fiind doar una,
Doar pe Tine Te caut,
Doar pe Tine Te ştiu,
Doar pe Tine Te văd,
Doar pe Tine Te chem,
Tu eşti cel dintâi, ultimul, cel din exterior şi cel din interior,
Nu cunosc pe nimeni decât pe Tine, CEL CARE EŞTI.
Cupa iubirii mi-a umplut sufletul,
iar cele două lumi mi-au scăpat din mână.
Abandoneaza lumea şi viaţa, si găseşte viaţa lumii."

http://altmarius.ning.com/profiles/blogs/rumi-aspiratie

4 comments:

  1. Imi place foarte tare afirmaţia:"Nu cunosc pe nimeni decât pe Tine, CEL CARE EŞTI."
    Rumi ştia foarte bine ce a vrut să spună.Nu cunoşti, nu vezi decât pe El.Toate sunt ale Domnului şi totul este sfânt.De aceea este foarte important să nu facem nimănui rău pentru că de fapt lovim în noi înşine.O zi minunată de Sf.Nicolae.PA!:)

    ReplyDelete
  2. De fapt, şi noi, oamenii, suntem tot reflectări ale Lui, şi de aceea, tot ceea ce facem se raportează la El! Foarte frumos ai sintetizat.

    O zi frumoasă şi ţie, şi darurile dorite!

    ReplyDelete
  3. ce frumos. :)
    am citit si eu mai multe de la Rumi


    multa bucurie si ganduri bune de la Mosu!

    ReplyDelete
  4. Elza, ştiu că noi avem gusturi asemănătoare!

    Multă bucurie şi ţie, şi împliniri!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...