Thanks to my anglo-saxon friends, who helped me with their advices during the period when my blog wasn't visible to me. Even a few words, and a try to make things easier to me, mattered a lot to me at that time. We can bring peace and light to the world with a few words only !
Deocamdată, punct. Nu se știe când va mai fi din nou ”și de la capăt”.

Sunday, January 17, 2010

Parintele IUSTIN PARVU (despre vaccinare, evrei, preoti, politicieni si sistemul antihristic) (Interviu realizat de monahia Fotini, 7 octombrie, 2009)

- Parinte, cum sfatuiti poporul sa procedeze cu privire la aceste vaccinuri criminale care se vor impune cu forta, asupra copiilor nostri si asupra mamelor insarcinate, si poate pe viitor asupra tuturor?
- Dragii mei, e greu sa dai un raspuns unui popor intreg, pentru ca nu avem decat solutii dureroase, pentru ca aceasta este realitatea in care traim, foarte, foarte dureroasa. Am spus de la inceputul anului ca trebuie sa ne pregatim pentru martiraj si mai mult de atat nici nu as mai fi avut de grait, dar oamenii sunt neputinciosi cu duhul si cu mintea ca sa inteleaga. Nu e usor sa traiesti in ziua de azi. Dar daca Domnul asa a binevoit ca noi sa suferim aceste vremuri, apoi trebuie sa ne supunem si sa primim cu bucurie toate cele ce vin asupra noastra, ca din mana lui Dumnezeu, si nu a vrajmasului. E mai greu acum, pentru ca ne-am invatat cu comoditatea, cu televizorul si cu toate mofturile si libertatile; ei bine, dragii mei, abia acum se vede efectul daunator al acestor libertati – ne-au slabit puterile sufletului. Mintea este ingreuiata, trupul slabit si datorita alimentatiei otravite cu care ne hranesc mai marii nostri, si nu suntem obisnuiti sa purtam niciun fel de razboi, nici duhovnicesc, nici trupesc. Tata pe fiu si mama pe fiica va da la moarte. Iata ca asistam la implinirea acestei proorocii. Daca mama va lasa copilul sa fie vaccinat, este ca si cum l-ar da la moarte. Pentru ca asta tanjeste vrajmasul sa faca, sa distruga faptura lui Dumnezeu. Invidia lui cea mai mare, aceasta este – crearea OMULUI: De ce il iubeste Dumnezeu atat de mult pe om? Tocmai de aceea ar trebui sa prindem putere si curaj, pentru ca daca suntem asa de tare luptati si impresurati din toate partile de atatea primejdii si nevoi, inseamna ca si invidia vrajmasului se mareste datorita dragostei lui Dumnezeu sporite fata de noi, chipul si asemanarea Sa. Dar iata cat de mult ne iubeste Dumnezeu ca inca mai rabda toate pacatele si faradelegile noastre. Numai dracul nu intelege mila si iertarea lui Dumnezeu, ca daca ar fi inteles-o, cred ca s-ar fi pocait si el. De aceea va zic – aveti incredere ca Domnul va va da putere sa marturisiti pentru El. Traim intr-o lume anarhica, intreaga clasa politica este vrajmasa a lui Hristos si slujitoare raului, de aceea numai simpla noastra vietuire, fara sa abdicam de la principiile noastre crestine, este o marturisire si o mucenicie de zi cu zi.
Asadar: Nu primiti acest vaccin si nimic ce aduc nou puterile politice de azi. Evreii conduc lumea si americanii lucreaza pentru ei si cred ca au ajuns sa o stapaneasca deoarece nu mai au nici o sfiala; totul este la vedere si sunt constienti ca nu mai au niciun adversar de temut si lupta pentru exterminarea populatiei, ca cei putini care vor ramane sa se inchine lor. Acum ei studiaza si fac trierea iar modul prin care vor distinge oamenii intre ei sunt cipurile. Ai sau nu ai cip? Caci in fond cipul ce este? O arma impotriva omului. Iar noi nu mai avem arme; tineretul nostru este obosit, incat chiar sa vrea sa se ridice din vraja in care traieste, nu mai are putere. Singurele noastre arme sunt numai cele duhovnicesti: rugaciunea, smerenia, dragostea, dar si marturisirea. Nu se poate dragoste fara marturisire. Dragostea este jertfitoare, iar noi daca ne temem sa marturisim adevarul, ce jertfa mai avem? Sau daca nu ne pasa de aproapele nostru care este in nestiinta si noi nu il informam si il lasam sa cada prada acestui sistem, ce dragoste mai avem? Cei care se mai lupta astazi sa trezeasca pe fratele lor, care nu au ramas nepasatori fata de viitorul unei natii si al unei Biserici, aceia sunt fii ai dragostei lui Dumnezeu, care isi pun viata pentru fratii lor. De aceea, mamelor, educati-va crestineste copiii si nu ii lasati necontrolati! Nu ii lasati sa isi faca mendrele lor, nu ii lasati prada educatiei acestei societati, pentru ca le-ati asigurat si moartea sufleteasca, dar iata ca si pe cea trupeasca! Mai degraba iesiti din mijlocul acestei societati si va cresteti copiii in dragoste si simplitate. Saracia si greutatile va vor intari mai mult si mintea, si sufletul, si trupul. Nu vedeti ca prin atatea libertati si drepturi ale copilului, ei ajung sa aiba dreptul de a ti-l ucide, dreptul de a distruge o natie? Sfantul Pavel spune sa ascultam de Dumnezeu mai mult decat de oameni. Nu mai avem de cine asculta, dragii mei, decat numai de Dumnezeu. Diavolul s-a intrupat in acest sistem politic si se lupta cu noi prin ei, mai aprig ca niciodata. Ce stapanire este aceasta care ne da paine otravita sa mancam? Care ne ucid copiii? Nu vedeti ca au inceput cu copiii, cu sufletele acestea nevinovate? De ce? Pentru ca ii ucide nevinovatia copiilor. Este foarte periculos acum pacatul nestiintei; toti vedem pericolul in care ne gasim si suntem obligati sa ne informam si avem datoria de a informa si pe ceilalti frati ai nostri mai simpli si neajutorati. Nimeni nu va putea spune ca nu a stiut ca vaccinul acesta este ucigas… iar pentru cei care nu au stiut cu adevarat, pentru acestia Biserica, prin preotii si slujitorii ei, este responsabila si va raspunde pentru sufletele lor. Omul vine sa se formeze in Biserica si ce formare ii dam noi, daca propovaduim aceeasi invatatura cu a statului antihristic? Important este sa ne opunem tuturor antihristilor si sa murim demn; sa nu avem o pozitie de lasitate.

“Suntem peste 6 miliarde de oameni iar elita criminala decat cateva sute in fiecare guvern si corporatie iar in Romania decat cativa zeci mai importanti - de aceea vor sa ne imputineze, pentru ca atunci cand suntem multi nu pot sa ne controleze, nu pot sa ne transforme in sclavii lor !!! Le este frica de noi pentru ca suntem multi - e timpul sa profitam de asta in avantajul nostru”
Vaccinul este decat inceputul ... trezeste-te !!!

http://antivaccin.wordpress.com/

10 comments:

  1. ... ma bucur sa pot gasi opinia parintelui, aici la tine !

    Interesante posturi !

    ReplyDelete
  2. Dragă Brânduşa, aceste subiecte mă preocupă mult, în ultimul timp! De aceea, am căutat păreri ale multor categorii sociale - de la oameni, simpli, până la medici, oameni de presă, politicieni, şi, desigur, preoţi. Şi, părerea acestora din urmă nu diferă mult de a medicilor...a celor care au curajul să vorbească!

    Până la urmă, se pare că nu va fi un vaccin obligatoriu. S-a obţinut acest lucru, pentru că a existat o împotrivire clară a celor în drept. Totuşi, România este undeva, mai pe la marginea "ţărilor civilizate", dar acum, acets lucru ne avantajează! Suntem prea puţin civilizaţi, aşa că nu putem înghiţi orice!:)

    Mulţumesc de vizită, te sărut, şi îţi urez numai bine!

    ReplyDelete
  3. deci iata, am ajuns, vad ca mi-ai luat-o inainte, da, da, deci te preocupa mult in ultima vreme :), mi se pare firesc, nu se putea altfel, vreau sa citesti ceva la mine dar deocamdata sunt tot invizibila fiindca n-am apucat sa ma dumiresc exact, poate ma ajuti o sa-ti spun cu ce.
    sunt obosita de atata "navigat" si ca nu mi-am gasit si eu locsoru, daca ma instruiesti si pot sa -mi pastrez si conditiile, atunci ma mut din nou aici, imi place de zece ori mai mult, deocamdata ma chinui pe wp.

    si ca sa nu ies din tema, indisciplinata cum sunt, am o intrebare, mai cunosti vreun alt preot, calugar, fata bisericeasca in afara de parintele Parvu, care si-a luat crucea, asa in spate? sunt curioasa, eu m-am "uitat" poate n-am vazut eu bine, dar n-am prea gasit, daca stii tu ceva da-mi un link te rog.

    Mare bucurie pe capu meu ca ai "zburat" de sub "cheie" si-ai ajuns aici!! Ma tot miram cat de "cuminte" poti fi si cat mai poti rezista asa, in "vitrina" ca o "papusica", dar era alegerea ta.

    Pupam si inbratisam temeinic la tine,

    A ta!


    (apropos, stii ce mi-a iesit la verif. cuvintelor la comentul asta? deepod :))) )

    ReplyDelete
  4. vezi ca linkul ala nu te duce nicaieri

    ReplyDelete
  5. Dana, mulţumesc pentru cuvintele calde, şi pentru entuziasmul tău!
    Chiar vreau să citesc la tine, dar sa găsesc întâi un link care funcţionează.:)

    Timpul cât am făcut pauză, a fost un timp de odihnă, şi dedicat rezolvării unor lucruri în viaţa reală. Însă, acest blog a existat mereu, fiind printre primele bloguri ale mele.
    Am părăsit weblogul, întrucât nu mai simţeam acolo acel "ceva" care mă reţinuse atâţia ani! Mai bine-zis, am simţit că platforma, pe lângă faptul că avea dificultăţi tehnice, mai impusese şi un fel de "cenzură"...voalată!
    Însă, dacă mi-am regăsit aici prietenii, chiar nu mai aveam nevoie de weblog!

    Despre alte feţe bisericeşti, eu ştiu că sunt mai multe (mai ales dacă discuţi în particular cu ei), însă, pe net nu am văzut decât acest apel, şi încă unul:

    http://www.youtube.com/watch?v=Swdkjh_NC-w

    Este vorba de maica Siluana, si cred ca trebuie sa copii linkul pe o cautare google, ca aici nu iese.

    Cam atât, deocamdată!
    Îţi urez o seară bună, şi aştept textul tău!

    ReplyDelete
  6. darelia nu se deschide, incerc sa fac un link de la mine la tine

    ReplyDelete
  7. deocamdata incerc sa fac "aplicatii" la mine, am primit-emailul dezlegator, o sa-i dau reply, iti, dai seama?! o sa ne "vedem"! :)

    mai rau nu are cum sa fie, deci va fi M I N U N A T !!!

    ReplyDelete
  8. Interesant punctul de vedere al parintelui Iustin. Multumesc, Florina, pentru postare. Revin intotdeauna cu placere pe blogul tau.
    O seara placuta !

    ReplyDelete
  9. Deepiny, sper că până acum, s-a rezolvat problema!
    Mă bucur că ai primit mailul, poate vom începe şi acţiunea. Dar, se pare că merge foarte încet...Oamenii sunt liniştiţi în micuţul lor colţ de lume, şi nu prea au stofă de luptători!:)

    Până atunci, multă baftă cu noul blog! Te sărut!

    ReplyDelete
  10. D-le Radu, mă bucur că aţi trecut pe aici! Şi eu vin cu mare plăcere pe blogul dv., ori de câte ori prind puţin timp liber.
    Un weekend frumos vă doresc!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...