Thanks to my anglo-saxon friends, who helped me with their advices during the period when my blog wasn't visible to me. Even a few words, and a try to make things easier to me, mattered a lot to me at that time. We can bring peace and light to the world with a few words only !
Deocamdată, punct. Nu se știe când va mai fi din nou ”și de la capăt”.

Saturday, February 6, 2010

Un fel de concurs:)

Ca răspuns la postul atât de generos al d-lui tgheorgheradu, deşi cu scuzele de rigoare pentru întârziere, prezint şi eu lista mea cu bloguri valoroase. Sau...ar trebui!:)
Însă, după ce m-am gândit ceva vreme, mi-am dat seama că nu pot face, pur şi simplu, o listă, pentru că aceste bloguri, din punctul meu de vedere, sunt prea multe. Dar, ca să îmi ţin totuşi promisiunea, voi ruga cititorii mei să urmărească listele de favorite de la acest blog al meu, precum şi de la Darelia. Pot să spun cu mâna pe inimă că am pus acolo blogurile pe care le îndrăgesc cel mai mult, şi unde găsesc linişte, frumuseţe, armonie. Plus informare, uneori!
Îmi pare rău că nu am procedat la modul clasic, şi nu m-am încadrat în concurs, dar pur şi simplu, nu pot face altfel! Totuşi, ca să păstrez măcar un regulament al concursului (care îmi face şi cea mai mare plăcere!), voi posta aici un premiu pentru blogurile mele de suflet, care îl merită din plin, toate! Iată-l:

Superb

9 comments:

  1. Poetess!...set the captives free!...

    ReplyDelete
  2. Thank you for your message, Casa de poesia! Even if I'm not a poetess, but only a poetry lover, I agree that the soul-bird mustn't be kept into a cage!

    Very touching Phillis Wheatley's poem! She was a slave more free than free people - like Epicurus in Ancient Times! Her bird was free...

    ReplyDelete
  3. Florina, buna seara !

    Bineinteles ca ai acceptul meu de a prelua aceasta insemnare, si nu numai aceasta. Este un blog liber !

    Numai bine !

    ReplyDelete
  4. ....ma refer la insemnarea "Vom avea scut", de pe blogul meu !

    ReplyDelete
  5. D-le Radu, mulţumesc! Voi prelua doar linkul, alături de alte linkuri semnificative pentru acest subiect.
    Un weekend cât mai frumos vă doresc!

    ReplyDelete
  6. Ioane, eu îţi mulţumesc pentru prezenţă, şi regret că timpul meu atât de redus nu îmi mai permite să vizitez blogurile prietenilor ca de obicei!

    O zi cu multă lumină îţi doresc!

    ReplyDelete
  7. Un om ca tine, nici nu "aplica" altfel".
    Te imbratisez, am vazut video si dorintele, rugamintile !

    ReplyDelete
  8. Mă bucur, Brânduşa! Şi tu faci parte dintre destinatari! Se zice ca se adună cine se aseamănă...sau, invers!:)

    Te sărut, şi vise frumoase!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...