Thanks to my anglo-saxon friends, who helped me with their advices during the period when my blog wasn't visible to me. Even a few words, and a try to make things easier to me, mattered a lot to me at that time. We can bring peace and light to the world with a few words only !
Deocamdată, punct. Nu se știe când va mai fi din nou ”și de la capăt”.

Tuesday, May 4, 2010

Exerciţiu de înţelepciune

De curând, cu ajutorul unei prietene, am descoperit un poet deosebit, aflat la graniţă cu filosofia, şi chiar cu teologia. Iar muzica lui Gheorghe Iovu face totul perfect. Am ales acest videoclip întrucât pune întrebări(deşi nu la modul clasic), şi uneori oferă şi răspunsuri.

4 comments:

  1. Bună seara, Florina !

    "Suntem suflete pierdute ca florile-n oceane de furtuni", "Sunten născuţi să respirăm sufletele celorlalţi", "Suntem călători clandestini în visurile cu destinaţia : fericire." Superb, mult adevăr şi înţelepciune în aceste cuvinte cu tâlc !

    Numai bine !

    ReplyDelete
  2. Toate aceste aforisme mi-au plăcut şi mie enorm, de aceea le-am şi pus aici! Să se bucure şi alţii...

    Un weekend frumos vă doresc, şi numai bine!

    ReplyDelete
  3. Bine te-am regasit si aici.
    Uneori viata e mai simpla decat credem...
    O zi minunata iti doresc

    ReplyDelete
  4. Mulţumesc pentru vizită, Cristi! Da, viaţa e uneori simplă, atunci când observăm lucrurile simple şi importante.

    O zi bună, ţie şi familiei tale!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...