Thanks to my anglo-saxon friends, who helped me with their advices during the period when my blog wasn't visible to me. Even a few words, and a try to make things easier to me, mattered a lot to me at that time. We can bring peace and light to the world with a few words only !
Deocamdată, punct. Nu se știe când va mai fi din nou ”și de la capăt”.

Thursday, February 24, 2011

Petiţie

La rugămintea unei bune prietene, am aflat despre această petiţie:

http://azilcafenea.com/2011/02/23/petitie/ 
 
care trebuie alcătuită şi popularizată. Aşadar, dacă cineva are cunoştinţe despre alcătuirea unei petiţii de acest gen, şi eventual o şi poate populariza - pe blog, sau în presa scrisă - îi vom mulţumi foarte mult! Ca ajutor, iată aici un site pentru alcătuire de petiţii:
http://www.petitieonline.ro/petitii-online.html


Iată forma finală:



Petitie pentru iluminarea si semaforizarea trecerii de pietoni de pe DN7 din dreptul comunei Santandrei


Acum mai rămâne doar să o semnăm!

4 comments:

  1. las aici o adresa
    care
    sper sa te intereseze

    http://www.nicoletapasat.ro/

    ReplyDelete
  2. Mulţumesc, jai! Cunosc acest gen de activităţi, am practicat si eu terapii energetice. Orice mod de a-i ajuta pe ceilalţi este bun, dar acum eu am ales o altă cale.

    Numai bine şi ţie, şi drum cu lumină!

    ReplyDelete
  3. Florina am o rugaminte, te rog reposteaza petitia si roaga-ti toti prietenii care vin si comenteaza de obicei la tine sa-ti trimita in coment confirmarea ca au facut acest lucru, ca sa putem avea o evidenta clara fiindca altfel toate-s vorba aruncata-n vant

    ReplyDelete
  4. Aura, voi face şi asta, dar nu cred că oamenii se vor repezi să o semneze din cauza asta. Din câte vezi, eu am postat-o şi pe pagină lateral, lângă celelalte petiţii.
    O voi posta din nou, dar nu pot să cer confirmarea prin comentarii. Mi se pare ceva silit, şi oricum, cine vrea să o semneze, o va face şi fără comentarii.

    Vă doresc din toată inima succes! Eu voi lipsi o vreme de pe blog, vreau să termin cu treburile presante ale vieţii de zi cu zi.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...