Thanks to my anglo-saxon friends, who helped me with their advices during the period when my blog wasn't visible to me. Even a few words, and a try to make things easier to me, mattered a lot to me at that time. We can bring peace and light to the world with a few words only !
Deocamdată, punct. Nu se știe când va mai fi din nou ”și de la capăt”.

Tuesday, March 15, 2011

Despre greşelile celor care n-ar trebui să greşească

Se ştie că, atunci când greşeşte un om obişnuit, un "om al lumii", acest lucru nu este considerat foarte grav. Ba chiar, pare oarecum normal ca aceşti oameni să greşească, întrucât "centrul" lor nu este foarte bine definit. Adică, valoarea lor centrală călăuzitoare variază funcţie de timp şi împrejurări. Desigur, unii dintre aceşti oameni pot fi călăuziţi de valori bune în sine - zise "principii" - dar întrucât acestea sunt doar legi impuse naturii lor, fără a le fi trecut prin înţelegerea inimii, ci doar prin cea a minţii, chiar şi ele se pot clătina, în momente de criză.
Astfel stau lucrurile cu "oamenii lumii", dar când vine vorba despre cei care au un alt centru călăuzitor, fiecare greşeală se vede de departe, şi poate influenţa major modul de gândire şi comportament al celorlalţi. După cum spune un mistic oriental, înţeleptul este ca un munte înalt, şi dacă el se clatină, toată natura din jur suferă.
Acest lucru este adevărat la modul ideal. Adică, dacă oamenii ce încearcă să transceandă lumea ar fi deja perfecţi, în mod sigur, nu ar trebui să ne aşteptăm ca ei să mai greşească. Dar de fapt, perfect nu este decât însuşi bunul Dumnezeu. Şi Iisus spune la un moment dat bogatului ce îl întrebase ce să facă pentru a se mântui: "De ce mă numeşti bun? Numai Tatăl ceresc este bun." Aşadar, În natura sa umană, nici chiar El nu se considera bun. Doar Spiritul Divin, Tatăl din El, era bun.

Aceasta nu este o pledoarie în favoarea greşelii, ci doar pentru a ne face să înţelegem că nu trebuie să îi judecăm pe cei mai aproape de El, şi care greşesc. Doar El are dreptul să îi judece. Petru s-a lepădat de El de trei ori, şi totuşi a ajuns unul dintre cei mai luminaţi apostoli. Toma nu a crezut de la început în învierea Sa. Şi, la fel ca el, mulţi ucenici mai mici au fost disperaţi după moartea Sa, şi nu au crezut cu adevărat că El va învia. Şi totuşi, El nu i-a pedepsit cu asprime, ci doar le-a atras atenţia cu blândeţe. Întrucât El le ştia sufletele, şi ştia că ei ar fi fost capabili să meargă până la moarte pentru apărarea ideilor aduse de El - ceea ce mulţi au şi făcut.
Altfel privind, ca să putem măcar judeca cu dreptate, ar trebui să fim puşi exact în situaţiile în care au fost puşi cei care au greşit, şi să simţim ce au simţit ei.Şi, nici chiar atunci...pentru că fiecare om este alcătuit în mod unic, şi ceea ce pentru unul apare drept piatră de hotar, pentru altul este doar o mică aşchie. Doar El ne înţelege pe fiecare în mod perfect, şi ştie de ce am simţit şi am făcut cele ce am făcut.Şi, tocmai de aceea, doar El este în drept să ne dea sentinţa.
Totuşi aş putea spune că - deşi, e doar o părere personală - El ar putea înţelege greşelile înfăptuite din prea multă dragoste. Chiar dragoste greşit direcţionată, înspre lume şi creaturi, în locul dragostei divine atotcuprinzătoare şi fără durere. După cum spune chiar El relativ la femeia păcătoasă ce îi ungea picioarele cu mir: "iertate sunt păcatele ei, pentru că mult a iubit."
Desigur, mai târziu, cei care au greşit astfel vor primi alte lecţii, până ce vor înţelege pe deplin cum trebuie să fie dragostea, şi că întotdeauna creaturile trebuie să fie iubite după El. Dar oricum, cei care au greşit din iubire vor fi întotdeauna mai puţin în greşeală decât cei care au greşit din neiubire, egoism şi interese pământeşti.

Poate că acestea sunt lucruri arhicunoscute, poate că nici măcar nu merita să mai vorbesc despre ele...Dar, acest lucruri arhicunoscute sunt şi cele care se repetă cel mai des, în toate timpurile. După cum spune Eccleziastul: "Ceea ce a mai fost, aceea va mai fi, şi ceea ce s-a întâmplat, se va mai petrece, căci nu este nimic nou sub soare."

Aşadar, să ne urmăm drumul! Cu greşeli, sau fără, tot acolo ne va duce...

3 comments:

  1. Lant de rugaciune pentru Japonia! Azi la ora 22!!!

    http://mmarysplendoareaiubirii.blogspot.com/2011/03/lant-de-rugaciune-pentru-japonia-azi-la.html

    Dumnezeu sa va binecuvanteze!

    Pace si bine!

    ReplyDelete
  2. Mulţumesc, mmary, şi tu eşti o fiinţă binecuvântată! Deja fac parte dintr-un grup care se roagă pentru problemele lumii, şi ne-am rugat şi pentru Japonia, dar în cuvintele noastre. Vom folosi şi această rugăciune simplă şi puternică de care spui.
    Numai lumină şi pace!

    ReplyDelete
  3. Numele meu este lilian N.This este o zi foarte plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorul Dr.saguru a făcut pentru mine, ajutându-mă să ex-soțul meu înapoi cu magia lui și dragoste vraja. Am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu a fost într-adevăr mă înșela și a fost în căutarea unui divorț, dar atunci când am dat peste e-mail Dr.saguru pe internet pe modul în care el a ajutat atât de mulți oameni pentru a obține ex-lor înapoi si ajuta la fixarea relationship.and face pe oameni să fie fericiți în relația lor. I-am explicat situația mea să-l și apoi să caute ajutorul lui, dar spre surprinderea mea el mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și iată-mă acum sărbătoresc pentru că soțul meu a schimba total pentru totdeauna. El vrea mereu să fie de mine și nu pot face nimic fără a prezenta mea. Ma bucur cu adevărat căsnicia mea, ceea ce o mare sărbătoare. i se va continua pe internet, mărturisind pentru că Dr.saguru este într-adevăr o adevărată fugă vrajă. Ai nevoie de ajutor ATUNCI DE CONTACT MEDIC SAGURU ACUM prin e-mail: drsagurusolutions@gmail.com sau +2349037545183 El este singurul răspuns la problema ta și să te simți fericit în relationship.and tău său, de asemenea, perfectă în 1 Love SPELL 2 WIN EX BACK 3 FRUCTE pântecelui 4 PROMOVAREA sPELL 5 PROTECȚIE sPELL 6 sPELL DE AFACERI 7 BUNE JOB sPELL 8 LOTTERY sPELL și CURTE CASE spell.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...