Thanks to my anglo-saxon friends, who helped me with their advices during the period when my blog wasn't visible to me. Even a few words, and a try to make things easier to me, mattered a lot to me at that time. We can bring peace and light to the world with a few words only !
Deocamdată, punct. Nu se știe când va mai fi din nou ”și de la capăt”.

Wednesday, March 2, 2011

Petiţia - forma finală

Iată forma finală a petiţiei despre care am mai vorbit: despre semaforizarea unei porţiuni de drum unde a avut loc un grav accident de circulaţie, soldat cu moartea unei adolescente. Cine crede că poate lăsa o semnătură, este rugat să o facă:




Petitie pentru iluminarea si semaforizarea trecerii de pietoni de pe DN7 din dreptul comunei Santandrei

4 comments:

  1. Iubita mea, n-am cu cine sa impartasesc bucuria asta, Roby care sigur s-ar fi bucurat este plecat si inca n-a venit de la o intalnire cu primaria Deva de la Tv-ul local, deci uite

    http://deepiny.wordpress.com/2011/03/02/petitie-dana-toma-maria-1-03-2011/

    dar asta nu e decat primul pas trebuie sa le vedem pe toate realizate pana atunci fii langa mine si ia parte la bucuria noastra caci si tu ne-ai ajutat cum ai putut

    Ave Maria!

    ReplyDelete
  2. Am semnat această petiție și am lăsat acolo și un mic comentariu la semnătură, legat de problema respectivă ! Este salutară inițiativa ta, Florina, de a promova petiția legată de acel accident nefericit !

    ReplyDelete
  3. Draguţa mea, mă bucur tare că aţi reuşit! Voi aţi şi muncit cel mai mult pentru asta, eu am făcut doar un minimum.
    Numai bucurie pe mai departe, şi să reuşiţi până la capăt!

    ReplyDelete
  4. D-le Radu, multe mulţumiri pentru contribuţie, şi să aveţi parte numai de bine! Dumnezeu ne va răsplăti fiecare mic gest făcut pentru ceilalţi.

    Un weekend bun să aveţi!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...