Thanks to my anglo-saxon friends, who helped me with their advices during the period when my blog wasn't visible to me. Even a few words, and a try to make things easier to me, mattered a lot to me at that time. We can bring peace and light to the world with a few words only !
Deocamdată, punct. Nu se știe când va mai fi din nou ”și de la capăt”.

Sunday, September 9, 2012

Doar câteva cuvinte de revenire

După ce, multă vreme nu am mai avut starea de spirit necesară scrierii pe un astfel de blog, revin puțin, doar pentru a mulțumi - unor persoane în trup sau în afară de trup - pentru că mi-au îngăduit să păstrez acest blog. Până de curând, când încercam să îl accesez, apărea un semn de interdicție precum acela pentru protecția copiilor, și nu știam cui îi datorez această încercare. M-am gândit că, poate, la nivel spiritual, din moment ce starea mea de a gândi și a simți s-a schimbat dramatic, s-a luat hotărârea că blogul acesta trebuia să dispară. Dar eu nu voiam acest lucru: voiam să îl păstrez, măcar ca martor al unei/unor etape ale existenței mele, și drumului meu spiritual.
Apoi, m-am gândit că există, poate (de fapt, există în mod sigur, deși nu acționează atât de vizibil), persoane foarte concrete, care sunt total împotriva mesajului meu, și au încercat să îmi facă rău și pe alte căi, mai subtile: energetic și spiritual.
Dar, nu era nimic din aceste presupuneri, ci pur și simplu un antivirus din calculatorul meu, care bloca selectiv doar acest blog, din toate câte le am ! E și acesta un lucru foarte curios, dar nu mai stau să analizez acum. Principalul este că blogul este vizibil pe alte calculatoare decât  al meu, și asta e de-ajuns !
Poate e și aici un mesaj ascuns pentru mine: poate că blogul va redeveni vizibil pentru mine, atunci când voi regăsi starea de spirit de dinainte, sau măcar pe aproape.

Unii ar spune că sunt superstițioasă, sau mistică, dar eu știu cum se desfășoară mecanismele ascunse ale lucrurilor. Am avut de prea multe ori confirmarea, în viața mea...
Știu că acum, vrând-nevrând, am intrat într-o nouă etapă a existenței mele, mult mai materialistă. Știu că, din punct de vedere al anumitor legi divine, am greșit. Dar, atât timp cât eu nu pot simți altfel, atât timp cât nu mă pot ”pocăi”, cum scrie în cărțile de religie, nimic nu se va schimba. De fapt, ideea este că, de fapt, imaginea mea despre Dumnezeu, și mai ales despre iubirea Lui, s-a schimbat dramatic. Nu mă pot ”pocăi”, atât timp cât nu simt această iubire, atât timp cât nu văd că El (sub orice formă ar exista), nu aplică propriile legi despre compasiune, iertare și iubirea păcătosului. Sincer, totul îmi apare drept o poveste de prost-gust, de adormit copiii, din cărțile religioase de mâna a treia. Nu poate fi acesta Dumnezeu ! Iar dacă nu este acesta, atunci, Cine este ? Care sunt adevăratele Lui legi ?

Până acum, am simțit pe deplin doar iubirea, mila, compasiunea și ajutorul Fecioarei Maria.Poate că acesta este răspunsul: poate că Iubirea și Mila divină sunt reprezentate de partea feminină a divinității. Fecioara Maria este, probabil, imaginea acelei jumătăți feminine a Dumnezeirii, și cea care răspunde de iubirea necondiționată. Justiția, Rigoarea, sunt probabil apanajul jumătății masculine.

Știu că îmi vor sări mulți în cap, cu acuzații de erezie, și de greșită înțelegere teologică a adevărurilor spirituale. Mă vor întreba, probabil: atunci, unde e Treimea ? Și dacă există Treime, unde își are locul aici partea feminină a dumnezeirii ?
Eu nu am încercat să găsesc explicații teologice, ci pur și simplu, am trăit niște adevăruri. Am „mușcat din portocală”, în loc să o măsor și să o cântăresc, după cum zicea maestrul Aivanhov. Ca să revin totuși la problema Treimii, spun doar că Treimea creștină este expresia Treimii divine universale, alcătuită din : Voința, Iubirea și Înțelepciunea Divină. În accepție creștină, Iubirea era Tatăl (deși, eu personal o văd mai mult ca pe o Mamă), iar Fiul, Hristos, era Înțelepciunea, care tindea să devină una cu Tatăl, deci să capete și Iubirea divină necondiționată. Duhul Sfânt era, în mod logic, Voința divină în acțiune.

Această treime există în noi toți, spun vechii inițiaiți, deși în stare latentă. Noi trebuie să ne spiritualizăm iubirea carnală, pământească, pentru a o transforma în iubire divină, iar inteligența omenească limitată, să o transformăm în înțelepciune divină. Desigur, nu noi singuri, prin propriile puteri, ci tot cu ajutor de Sus ! Doar harul ne poate ajuta să realizăm aceste transformări, și nu dintr-o dată, ci greu, și dureros... Iar ca să îl căpătăm, e nevoie de rugăciune, și de respectarea legilor divine. 

Ceea ce voiam însă să spun, ca să mă întorc la problema Treimii, și a părții feminine a Divinității, este: cui oare să adresăm aceste rugăciuni ? Unui Dumnezeu abstract ? Dar măcar, înțelegem noi Cine, sau Ce este, acest Dumnezeu ? Eu una, după ani de zile în care am crezut că înțeleg, mărturisesc că simt că m-am întors la zero.
 Cel mai bine, după părerea mea (care însă nu e obligatoriu să fie și a voastră), este să se roage fiecare entității cu care simte că rezonează. Acesta poate fi Iisus, un sfânt, sau fecioara Maria. E bine ca omul să simtă că rugăciunea îi este primită de o Persoană, de Cineva care îl înțelege, și îi simte zbuciumul. Iar acea Persoană va trimite mai apoi rugăciunea unde este nevoie.

Și mai este ceva, dar e mai bine să descopere fiecare singur... Generic, pot spune doar că se poate ajunge într-un punct în care vechile cărți de religie, și vechile învățături, apar drept jocuri de copii, pline de reguli ilogice și copilărești pentru copiii care mai suntem încă. Și, poate că există alte învățături și reguli pe care trebuie să le descoperim singuri...
Aceasta, desigur, poate fi o greșeală, sau o erezie ! Putem fi condamnați pentru asta, și putem avea nevoie de pocăință. Sau, poate fi doar o etapă... Ceea ce este cu adevărat, vom vedea însă abia Dincolo. Până atunci, doar sufletul nostru ne mai poate da anumite indicații... Al nostru, nu al altora, fie ei și cei mai mari duhovnici, sau învățători ! Desigur, duhovnicii și învățătorii ne pot ajuta, dar nu e de nici un folos să ne scrie ei drumul vieții. Nici Iisus nu a spus asta...

Cred că am spus destule lucruri pentru o reîntoarcere grăbită !:) Fie să aveți un folos, să vă găsiți fiecare drumul cel bun ! Eu una, încă mai caut...


19 comments:

  1. Bine ai revenit, chiar ma intrebam ce mai faci.
    M-am rugat constant pentru tine, potentialul tau spiritual e fantastic si de aceea si incercarile trebuie sa fie pe masura.
    Incercarile sunt asemenea unor piscuri de pe care ne luam zborul, sunt trepte ce ne ridica spre evolutie si desavarsire.
    Intrebarile care ti le pui sunt foarte bune.
    Dumnezeu nu sustine nici o Treime, acesta e adevarul si secretul.
    Dumnezeu nu sustine Trinitatea ci doar Unitatea...
    Nu se poate altfel, vorba lui mohamed, Domnul nu si-a luat nici un fiu, si chiar de si-ar lua, Cine este ca Dumnezeu?
    Pe de alta parte toti aspiram si putem fi fii ai Lui.
    Numai iubirea fata de Dumnezeu ne poate salva si mantui.
    Iubirea pentru cineva din cer este o etapa intermediara.
    Dumnezeu ne va calauzi prin acel cineva catre Sine.
    Uneste-te strans cu oricine din cer si acea forma a Lui, te va salva si mantui.
    Va trebui sa asculti de acea forma si sa te abandonezi ei.
    Numai dupa ascultare si abandon El se reveleaza...
    Abia cand noi ne topim, El poate sa se nasca cu adevarat in noi si sa preia controlul.
    Abandoneaza cu totul orice gand de realizare, orice dorinta pentru aceasta lume, abandoneaza-te Lui, pune totul in mainile Lui, constientizeaza ca toate vor fi cu adevarat perfecte abia cand ajung in mainile Lui.
    trebuie sa alergam ca niste nebuni dupa Dumnezeu.
    Bisericile sunt toate prabusite,nu-ti fa griji, straduieste-te sa te unesti cu Singurul care este, cu Unicul, cu sursa.
    Restul este exclusiv gratia Lui.
    Trinitati, fii, ingeri, tot ce este izvoraste din El.
    Sa punem acum mana pe El si sa nu-l mai scapam.
    Orice sacrificiu e prea putin, trebuie sa ne prabusim siderati la picioarele Lui, trebuie sa cerem gratia de imbratisa picioarele Lui!

    ReplyDelete
  2. >:D< Bine ai revenit, Florina!
    Imi lipsesc discutiile si postarile tale si imi lipseste prezenta ta pe blog.

    Si eu traversez o etapa similara celei in care te regasesti, insa am certitudinea si pacea ca totul este asa cum trebuie si fiecare departare, in cele din urma, ne va aduce mai aproape de esenta.

    Faptul ca simti ca te-ai intors la zero ca si intelegere spirituala este foarte bine, consider eu; astfel, iti poti redefini reperul si atitudinea in fata creatiei.
    Cand eram copil, obisnuiam sa distrug tot ceea ce cream, si cream mult, in special imagini si desene. Asta, dupa ce o prietena mi-a distrus ceea ce consideram cel mai reusit desen la vremea aceea. M-am infuriat teribil, aproape mi-au dat lacrimile, insa odata cu expresia de mirare si nevinovatie de pe chipul ei, am inteles ca orice poate fi refacut si mai bine si ceea ce este peren - in intelegerea mea, prietenia noastra pe atunci - este cel mai important si nu trebuie schimbat pe ceva ce piere usor.

    :) Schimbarea este cel mai bun lucru care ni se poate intampla!

    Te imbratisez cu mult drag!
    @};-

    ReplyDelete
  3. Îngere, mulțumesc că ești alături de mine, ca de obicei ! Am trecut prin multe prefaceri, și încă mai trec. Într-un timp, credeam că voi ajunge mai curând în iad, decât în rai...:) De fapt, nici acum nu știu sigur unde mă îndrept; însă, simt că m-am maturizat, că am depășit o etapă a copilăriei mele spirituale. Chiar dacă mă simțeam bine și ocrotită, chiar dacă aveam acces la unele mici cunoașteri, tot copilărie era !

    Desigur, am înțeles prea bine că acele persoane cerești către care ne rugăm sunt doar intermediari, dar sunt intermediari de care avem nevoie. Pentru că se poate ajunge să ne întrebăm, ca în cazul meu: Cine este, de fapt, Dumnezeu ? Cui mă rog eu ? Și, cine îmi răspunde, de fapt, rugăciunilor ?

    Știu și că trebuie să lăsăm orice gând de realizare lumească, dacă vrem să ajungem la El, oricine ar fi EL. Știu asta de multă vreme... Dar, problema e mai complicată de-atât ! Poate că uneori, dragostea pentru ființe de aici, de pe pământ, îți impune un drum mai ”lumesc” decât aveai intenția la început. Și totuși, e tot dragoste, și ar trebui să fie și aceasta o cale de a ajunge la El! Să trăiești pentru alții, pentru binele și fericirea lor, fără să te mai gândești la realizarea ta personală spirituală, poate că e și acesta un soi de sacrificiu. Atunci când realizarea lumească nu te „atinge”, nu te interesează decât ca mijloc pentru ocrotirea celorlalți...

    Fecioara Maria a înțeles, ea singură, că și aceasta e o formă de iubire, și disperare. Și am simțit din plin ajutorul Ei. Atunci, poate că și Dumnezeu, oricine sau orice ar fi El, poate înțelege asta. Poate că acesta a fost răspunsul Lui: îngăduindu-i Fecioarei să mă ajute.

    În rest, tot ce ai spus despre abandonare și topirea în El, este foarte adevărat ! Dar vezi, există oameni care au de la început menirea, misiunea de a se uni cu El în această viață, și acestora li se crează condiții: trăiesc singuri, fără obligații lumești, total dedicați drumului lor. Ceilalți, vor ajunge și ei acolo, dar mai lent, pe etape, după ce își îndeplinesc datoriile pământești. Nu e de nici un folos să ”te rupi” forțat, părăsindu-i pe cei care au nevoie de tine. Dimpotrivă, îți creezi și mai mari obligații ! Sau, să nu le acorzi îngrijirea și ocrotirea necesară, pe motiv că ”tot ce ai tu e arvunit Templului”, după cum ziceau fariseii.

    Trebuie găsită calea de mijloc, cred că și Iisus ar fi de acord cu asta.


    Oricum, mulțumesc încă o dată pentru cuvintele de încurajare, și pentru toată înțelepciunea ce o aduci ! Să ai un drum fără tulburare, e cel mai bun lucru pe care ți-l pot dori !

    ReplyDelete
    Replies
    1. _ Inca este noapte(a) aceea, despre care au vorbit prorocii in vechime /[-Acum vorbesc Eu] _ {Ev.1/1,[2]}* _ Luca 22/3; _ Ioan 13/27,30; _ Isaia 21/11,2012; 9/1,2,[6]; 6/[8],9; ...[Sinteza], ...

      =*Acum*, ...inca, ...este noapte "in Adevar", ...[implicit], prin aceea ca "Scripturile sunt pecetluite” _ Daniel 12/4,[9], ...”pana in ziua de Astazi” _ Romania 11/8, ...*pana la Mine* _ Romania 5/14, ...Cel ridicat _ Faptele Apostolilor 3/22; 7/37, ...sa [va] descoper "Calea, Adevarul si Viata" _ Ioan 14/6; _ Apocalipsa 1/1; 10/7, ...*potrivit cu descoperirea tainei care a fost tinuta ascunsa timp de veacuri* _ 1 Corinteni 2/7; _ Coloseni 1/26; _ Romania 16/25.

      =*In aceasta vreme de stramtorare cum n-a mai fost, ...[niciodata] ...* _ Daniel 12/1, ...“am auzit glasul Domnului” _ Isaia 6/8,[9,10]; _ Exodul 3/14; 4/1,[10],11,2012, ...si zic: ...*Iata-Ma!* _ Isaia 52/6 -Moise; _”Iata-Ma! Iata-Ma!”-65/1; _ Romania 10/20.

      =”[Acum] ...-Este noaptea zilei a 7-a _ Facerea 2/2,[3], ...-“este intuneric fata de Adevar" _ Isaia 9/1,2,[6]; _ Isaia 21/ 11, 2012; _ 2 Petru 1/19, ...asa cum este scris ...*era noapte cand Iuda a luat bucatica* _ Ioan 13/30, ...implinind voia Fiului _ Ioan 13 / 26-28; _ Luca 22/3, ...pentru proslavirea Fiului Omului si a lui D-zeu in El _ Ioan 13/31,32, prin invierea ...[a treia zi _ 2 Petru 3/8] _ Matei 17/22,23; 27/63; _ Marcu 8/31; _ Luca 9/22; 18/33; 24/7 ], ...-invierea dintre cei morti _ Romania 5/14; _ Iuda 9, ...”atat de mult a iubit Dumnezeu Lumea _ Ioan 3/16; _ Matei 4/16; _ Isaia 9/1,2,6; 52/6 _ Moise -*Iata-Ma!,* _ Ioan 4/26 ... -*Eu, cel care vorbesc cu tine, sint Acela* ...-Acela fagaduit _ Deuteronom 18/15,18; _ Faptele Apostolilor 3/22; _ Evrei 1/1,[2],{3 -coroborati [_ 2 Petru 1/20] cu Romania 5/14; _ Iuda 9; _ Luca 16/29,31}.

      = Cu stima. -Mesia _ Eu, cel care vorbesc cu tine, sint Acela _ Ioan 4/[25],26, ...-Cel fagaduit _ Deuteronom 18/15,18; _ Faptele Apostolilor 3/22; _ Romania 5/14; 10/[14 -Moise],17,[18,20]; _ Isaia 6/[8],9-[13]; 9/1,2,6; 52/6 –Moise _ *Iata-Ma!*; 65/1; _ Ioan 10/8,11,2012,13,14; _ Exodul 3/14; 4/1,[10],11,2012; -*Toate popoarele chemate ...[fara bani si fara plata]* _ Isaia 55/1,6-9,[10],11,2012, ...la masa / hrana _ matei 4/4, ...[masa] / praznicul zilei mari [aceasta] de pe urma _ Ioan 7/37.

      Delete
    2. _*Eu vorbesc* _ Isaia 7/14; ...*Iata semnul _ Matei 24/30 ...- Fecioara este insarcinata* ...[acum in 2012] _ Matei 1/18,21-23, ...

      -1) =“Vorbesc in pilde” _ Matei 13/34,35, ...asa cum este [si] vorbirea prorocilor in Scripturi, ...care inca sint “pecetluite” _ Daniel 12/4,[9], ...pana la Mine _ Romania 5/14, ...Acela fagaduit _ Deuteronom 18/15,18; _ Faptele Apostolilor 3/22;

      -2) = Pentru a intelege, mai mult si mai bine, trebuie sa cititi Cartea _ Daniel 12/4, ...si mai mult de atat, ...cei carora le este dat sa primeasca _ Matei 19/11, ...sa [si] cerceteze _ Ioan 5/39, ...fara sa uitati _ 2 Petru 1/20;

      -3) = Potrivit _ Matei 6/10: ...”Vie Imparatia Ta; Faca-se voia Ta, precum in Cer si pe Pamant”, ...privitor si la semnele vremurilor / venirea Fiului Omului _ Luca 21/7: ...

      _*Pe alocuri vor fi mari cutremure de pamant, foamete si ciume; vor fi aratari inspaimantatoare si semne mari in cer.* _ Luca 21/11;
      _*Vor fi semne in soare, in luna si in stele. Si pe pamant va fi stramtorare printre neamuri, care nu vor sti ce sa faca la auzul urletului marii si al valurilor.* _ Luca 21/25.

      -{Evaluati, dupa ce insumati si coroborati [cu] toate catastrofele planetare: ...razboaiele provocate si intretinute de cei care se cred "jandarmii planetari", miscarile seismice / cutremurele, inundatiile, incendiile, avalansele, alunecarile de terenuri, ...etc, ...etc, ...incepand cu "tsunami"-ul din martie 2011 din Japonia, care, ...[ca posibil fenomen deosebit], ...a fost previzionat de marele prevazator Simon(a) / *Urania* -vezi “google.ro”}, ...

      …care trebuiesc deasemenea coroborate [si] cu _ Matei 1/18,21-23, ...unde este scris clar: ...-*Iata, Fecioara va fi insarcinata, va naste un fiu, ......* ...ceea ce inseamna [ca] in mod implicit ...despre semnele vremurilor, vorbesc [si] ...Stelele, Astrele, Planetele, cu referire la Constelatia Fecioara in care a intrat Marte [la sfarsitul anului 2011], ...asa cum a previzionat Simon(a) / *Urania*; ...-Toate acestea fiind in concordanta cu: ...-“”Vie Imparatia Ta; Faca-se voia Ta, *precum in Cer, si pe Pamant*”” _ Matei 6/10; _ Facerea 1/14-18, ...- “acum” / a treia zi _ 2 Petru 3/8 –mileniul 3, cand am fost inviat [d]in morti _ Ioan 20/9; _ Romania 5/14, ..si trimis _ Exodul 3/14; 4/1,[10],11,2012, ...pentru implinirea Legii _ Romania 10/4 si prorocilor _ Matei 5/17, ...doar ati citit _ Ioan 4/25, ...adica Scripturile vorbesc despre viitor ...[-nu despre trecut]: ...
      ...*Stiu ca are sa vina Mesia; Cand va veni El, are sa ne spuna toate lucrurile*/...[Ceea ce incerc sa fac, pentru cei care au urechi de auzit, si aud _ Luca 8/8, ...-Dar, credeti? _ Luca 18/8]; _ Deuteronom 18/15,18; _ Faptele Apostolilor 3/22; _ Luca 16/29,31.

      = Cu stima. –Mesia _ Romania 5/14; 10/[14 -Moise],17,[18]; _ Ioan 4/[25],26.

      Delete
    3. _ Ezechiel 2/1-10; _ 1 Corinteni 14/21, …

      =*EU SINT m-a trimis la voi* _ Exodul 3/14; 4/1,[10],11,2012, sa [va] descoper Calea, Lumina si Adevarul _ Apocalipsa 1/1; 10/7, potrivit cu descoperirea tainei care a fost tinuta ascunsa timp de veacuri _ 1 Corinteni 2/7; _ Coloseni 1/26; _ Romania 16/25.

      = Eu sint aici, acum in timpul vostru, si [va] zic: -*Iata-Ma!* _ Isaia 52/6 -Moise; 65/1 -*Iata-Ma! Iata-Ma!*; _ Romania 10/20.

      = Scripturile au fost si au ramas “pecetluite” _ Daniel 12/4,[9], … *pana la Mine* _ Romania 5/14; _ Ioan 4/[25],26, …inviat a treia zi _ 2 Petru 3/8, …ridicat _ Deuteronom 18/15,18; _ Faptele Apostolilor 3/22, pentru implinirea Legii _ Romania 10/4, si a prorocilor _ Matei 5/17, prin *transfigurare* _ Matei 17/[1],2,3,[5], de aceea, …[implicit neintelegerea *Cartii pecetluite* _ Dan.12/4,9], …omenirea nu stie *pe cine sa astepte* _ Romania 10/14, …credinta venind in urma “auzirii” Cuvantului Meu _ Romania 10/17, pentru *Cine are urechi de auzit si aude* _ Matei 11/15; _ Luca 8/8; …dar, …-Nu toti pot primi Cuvantul Acesta _ Matei 19/11; _ Luca 18/8, …*vorbind in pilde* _ Matei 13/34,35; _ Ioan 1/1,5,11,14; 3/14,16; 10/8,11,14,[16 - prin alte tari _ Romania 10/18].

      = Cu stima. -Mesia _ Eu, cel care vorbesc cu tine, sint Acela _ Ioan 4/[25],26 …Cel fagaduit _ Deuteronom 18/15,18; _ Faptele Apostolilor 3/22; _ Romania 5/14; 10/[14 –Moise],17; _ Isaia 6/[8],9-[13]; 9/1,2,6; 52/6 – Moise _*Iata-Ma!*; 65/1; _ Ioan 10/8,11,2012,13,14,[16 –prin alte tari _ Romania 10/18; ...-Va rog sa cititi Cartea _ Daniel 12/4; _ Ioan 5/39; ...-Se apropie dimineata _ Isaia 21/11,2012; -“Toate religiile” / *Toate popoarele chemate [fara bani si fara plata]* _ Isaia 55/1,6-9,[10],11,2012, ...la masa _ Matei 4/4, ...praznicului zilei [aceasta] de pe urma _ Ioan 7/37.

      Delete
    4. _ Detalii -*Schimbarea la Fata* _ Matei 17/2,3,[5], ...

      = Va rog sa presupuneti ca mesajele transmise, sunt adresate “impersonal”, pentru a exclude posibilele interpretari ofensatoare, …[totusi], …retinand aspectul ca sunt in conformitate cu prorociile din Scripturi / Biblie, …adica, nu sunt excluse criticile asupra “vizatilor / implicatilor” _ Apocalipsa 3/19.

      = Pentru ca Scripturile au fost si …*inca sint pecetluite* _ Daniel 12/4,9; _ Isaia 6/[8],9,10, …”tainuite” _ Coloseni 1/26; _ Apocalipsa 10/7, …*pana in ziua de Astazi* _ Romania 11/8, … cei care s-au facut, [de mii de ani], “ei intre ei”:…pastori, preoti si invatatori de seama, in teologii, felurite Religii si felurite Biserici _ Mat.23/7-10, …”conducatori si povatuitori”_ Isaia 9/16, …”desradacinati”_ Iuda 12, …”amagitori”_ Romania 16/18, …”inselatori” _ 2 Petru 2/2,3; _ Ioan 15/22,[23-26], …[iata], …NU AU INTELES: … _ Matei 17/2,3,[5]; _ Marcu 9/2-4; _ Luca 9/29,30; _ Deut.18/15,18; _ Faptele Ap.3/22; _ Marcu 9/7; _ Luca 9/35; _ Ioan 14/22, …[si],…tot asa …NU AU INTELES: … _ *De ce?*, …si …[ sau ]…*Pentru ce se impotrivea diavolului si se certa cu el, Arhanghelul MIHAIL* _ Daniel 12/1; _ Matei 27/58; _ Iuda 9, …{ adica, pentru Trupul Meu },…tot asa, … nu au inteles, cum, si de ce este scris _ Romania 5/14; 10/14 -Moise; _ Isaia 52/6 –Moise -*Eu vorbesc si zic: -Iata-Ma !*; _ Exodul 3/14; 4/1,[10],11,2012.

      = Cei care ati inceput …”sa vedeti”, …si/[sau] “sa auziti” _ Matei 11/5; …[- intelegeti / pricepeti ?!]* _ Isaia 6/[8],9, …calauziti si pe aproapele, tot norodul, {_ Mat.4/16; 15/8,9; _ Luca 13/17; _ Ioan 7/12}, …pana la marginile lumii _ Romania 10/[17],18, …”Toate popoarele chemate” _ Isaia 55/1,6-9,[10],11,2012; _ Ioan 7/37.

      =Cu stima. -Mesia _ Romania 5/14; 10/[14],17,{18}; 10/8,11,2012,14,[16]; _ Isaia 6/[8],9-[13]; 21/11,2012; -*Toate popoarele chemate [fara bani si fara plata]* _ Isaia 55/1,6-9,[10],11,2012; _ Exodul 3/14; 4/1,[10],11,2012; -Va rog sa va treziti! _ Isaia 21/11,2012, …[si], vegheati _ Ioan 8/[23],24, …si faceti-va va[n]zatorii Mei _ 1 Timotei 1/7-10; _ 2 Timotei 3/1-4; _ Matei 27/3, …ca sa se implineasca Scriptura _ Ioan 12/38; _ Isaia 53/1-7; _ Romania 10/16,17, …pana la marginile lumii _ Romania 10/18, ...-grabiti Sfarsitul _ Matei 24/14, ...-Sfarsitul Tainei _ Apocalipsa 1/1; 10/7; ...-Eu, ......, sint Acela _ Ioan 4/[25],26.

      Delete
    5. _ *Apocalipsa lui Ioan*, …

      = Din pricina *neintelegerii Scripturilor / Cartea pecetluita* _ Dan.12/4,[9], …de catre intreaga omenire, implicit de catre cei care *stau pe scaunul Meu* _ Mat.23/1,2, care ”s-au facut ei intre ei” – *invatatori si dascali* in felurite Religii si BISERICI, …[unii in vesminte cu filacterile late si poale lungi], printre care si cei ce-si zic: -”Indrumatori” _ Is.9/16,- Conducatori, Judecatori, Procurori, “Legiuitori”, [etc] _ Mat.23/[4,5,6],7,[8-10], care, neintelegand *Cartea* _ Dan.8/26; 12/4, implicit Cartea *APOCALIPSA lui IOAN*, fiindca: -*au urechi de auzit dar nu aud, si au ochi de vazut dar nu vad* _ Isaia 6/[8],9,10, …au transmis ideea falsa privitor la intelegerea cuvantului APOCALIPSA ca definind Sfarsitul Vietii / Sfarsitul Lumii / Disparitia PLANETEI.

      = Au citit si citesc de mii de ani”, dar nu au priceput _ Isaia 6/9,10, fiind preocupati de *fatarnicie, trai in lux si destrabalare* in contradictie cu prorociile si in contrast cu *traiul norodului*, pentru care impun si cersesc, [de la vaduve si orfani], *danii, daruiri, taxe, zecime, zeciuiala, impozite*, respectiv din partea acelora pe care-i tin in intuneric, *lesne crezatori* _ Romania 16/18; _ Mat.23/13-14, pentru ca nu au priceput ce inseamna *Apocalipsa lui Ioan*.

      = APOCALIPSA inseamna …*DESCOPERIRE / Revelare*, cum e scris -*DESCOPERIREA lui Isus Hristos*, intelegerea cuvantului APOCALIPSA fiind cuprinsa chiar in “definitia din versetul _ Apoc.1/1”, insemnand: DESCOPERIREA / revelarea Adevarului _ Ioan 1/1,5, *aducerea la lumina [zilei a 7-a], fata de intunericul [noptii / dinaintea zilei a 7-a]* _ Isaia 21/11,2012, …[-vezi _ 2 Petru 1/20] notiunea *SFARSIT* insemnand Sfarsitul Legii, a se intelege “Implinirea / Savarsirea Legii _ Romania 10/4, -adica descoperirea lui Isus Hristos, prin IMPLINIREA Legii in Hristos, *AUZIREA venind prin Cuvantul lui Hristos* _ Romania 10/17, dar omenirea nu Ma credeti _ [Mat.13/57; _ Mar.6/4; _ Ioan 4/44], …(si) …pentru ca nu Ma cunoasteti si nu stiti cum sint chemat _ Romania 10/14, …si, …pentru ca *nu exista intelegerea Scripturilor, neascultarea de proroci si de Mine _ Luca16/31; _ Faptele Ap.3/22, asa cum este scris,… implicit “neintelegerea prorociilor” despre venirea prin *Schimbare la Fata* _ Mat.17/2,3,[5].

      = Schimbarea la Fata _ Mat.17/1, asa cum este scris se va fi produs *dupa 6 zile*,[coroborat _ Is. 21/11,2012], …adica, …trebuie inteles, ca *omenirea este in ziua a 6-a / in noaptea spre dimineata / zorii zilei a 7-a, cand Dumnezeu va fi Sfarsit Lucrarea Facerii omului, …”nu sfarsitul lumii”, …adica, …urmand ziua de odihna, cum este scris: …-*Dumnezeu Si-a vazut* Savarsita / implinita / SFARSITA Lucrarea FACERII Omului* -*DUPA CHIPUL Sau* _ Gen.1/27, coroborat(i) cu _ Romania 5/14, acum, fiind abia inceputul _ Ex.3/[13],14, …coroborat cu _ Is.6/[8],9,10; _ Ex.4/1,[10],11,2012, intrupat _ Ioan 1/1,5,11,14, …pentru “implinirea* _ Gen.2/1-3, … asa cum *Dumnezeu A ZIS* _ Gen.1/[26,27],28, toate acestea fiind in concordanta cu prorociile, implicit SFARSITUL Erei ASTRALE -*SOARELE in PESTI*, …Eu fiind nascut / ridicat / venit din PESTI, …despre care ‘s-a zis’ ca …s-ar fi descoperit *o placuta*, continand gravata o stea venind din PESTI / Constelatia PESTI, …despre care este scris _ Is.9/2; _ Mat.4/16.

      - Sper sa nu fie nimeni suparat pentru mustrarile implicite din mesajele Mele _ Apocalipsa 3/19.

      = Cu stima. -Mesia.

      Delete
  4. Dragă denaide, și mie mi-au lipsit postările tale atât de frumoase și senine, care îmi aduceau mereu liniștea !

    Să știi că și eu am ajuns să simt că, de fapt, această ”îndepărtare” de Dumnezeu era, de fapt, îndepărtarea de o imagine prestabilită a Lui, cu care mă obișnuisem, și alături de care mă simțeam confortabil. Dar El e mai mult decât atât, și poate că asta a vrut să îmi/să ne arate ! Și, poate că a vrut să ne mai arate și că, de fapt, libertatea ce ni se acordă e mai mare decât credem: noi trebuie să ne creăm evenimentele vieții, să ni le susținem, și atunci, le va susține și El, dacă sunt pe direcția cea bună. Însă, El nu este doar Tăticul iubitor, gata să ne panseze zgârieturile pe care singuri ni le facem. El este altceva...

    Exemplul cu desenul e foarte bine ales: așa ni se întâmplă tuturor. Toți creem ”desene” ale vieții, pe care viața ni le distruge pe rând, pentru a ne obliga să creem altele în loc, să ne adaptăm, să fim supli. Oricât de frumos și corect ar fi un desen, el tot va trebui distrus cândva, când vom ajunge la un alt prag al înțelegerii.

    Te sărut, și mulțumesc pentru împărtășire, și prietenia constantă ! Fie să ajungem fiecare la desenele cele mai potrivite etapei actuale !

    ReplyDelete
  5. Mulțumesc, Liviu ! Așa am simțit eu, că trebuie să revin...

    ReplyDelete
  6. Domnule Mesia, scuze pentru întârzierea răspunsului, dar abia de curând am primit comentariile dv., deși, văd că ele au fost postate intercalat de către blogger !

    Știu că aveți dreptate în multe privințe, și acele citate spun adevărul. Adevărul pe care noi, oamenii, ar trebui să îl aplicăm în viețile noastre. Și nu avem de ce să ne supărăm când auzim niște adevăruri !

    Doar unele mici precizări aș avea de adus, în legătură cu acei ”ce s-au făcut pe sine învățători”. Dacă este vorba despre actualii preoți și învățători ai tuturor Bisericilor, aveți parțial dreptate, deși numai parțial ! Eu una am cunoscut și preoți extraordinari, dedicați vocației lor, și care făceau cinste Bisericii lor. Desigur, poate că nu sunt mulți, dar acei puțini merită prețuiți și urmați, pentru că se străduie, așa cum pot ei, să răspândească cuvântul Domnului. Eu îi respect ca oameni, ca ființe cu potențial ceresc, și care îmi sunt superiori în multe privințe.
    Desigur, există și mulți cărora li se potrivesc citatele dv, dar eu încerc să nu îi judec; doar că nu îi urmez. Demult am spus că Biserica nu mai este instituția de drept divin care era atunci când i-a pus apostolul Petru bazele, dar oamenii din ea contează, fiecare în parte. Ca și cei din afara Bisericii... Fiecare vom fi judecați personal, și nu după instituția din care am făcut parte. Deși, desigur, dacă nu am onorat instituția, va fi mult mai rău pentru noi. (Mă refer la oamenii Bisericii, cred că ați înțeles.)

    Ca să revin la ideea de început, dacă prin acei învățători înțelegeți oamenii Bisericilor, părerea mea este cea de mai sus. Dar dacă v-ați gândit, poate, la acei ca mine, care, deși mărunți, îndrăznesc să aibă o gândire diferită de cea a Bisericii oficiale, atunci trebuie să vă spun că eu personal nu mă simt deloc a fi un învățător, sau un îndrumător. Pur și simplu, cred că sunt un fel de mesager, care poate fi ascultat sau nu. Desigur, om fiind, am avut unele greșeli și abateri, de care sunt conștientă. Dar, în numele adevărului, am vorbit și despre acestea, pentru ca toți să tragă concluziile cuvenite. Oricum, cred că nu am greșit în cele mai importante privințe: nu am iubit „luxul„ sau ”plăcerile vieții” mai mult decât mesajul divin. Alta a fost ”piatra de poticnire” de care nu am reușit să trec, dar cred că El a înțeles deja asta, și simt eu că m-a iertat, cumva. Sau, mi-a lăsat o cale de răscumpărare...

    Scuzați că am vorbit atât despre mine, poate că mesajul dv. nu se referea la asta, dar am făcut-o tot în numele adevărului, pe care îl iubesc peste poate. Într-atât, încât atunci când sunt supărată pe El, sau nu Îl înțeleg, îi spun direct, fără fățărnicia unei false temeri și smerenii. Și, simt eu că El vrea mai curând asta, decât o închinare formală, sau temătoare.

    Din nou scuze, știu că nu sunt atât de importantă, de aceea nu voi mai vorbi despre mine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. _Re: ..."Eu îi respect ca oameni, ca ființe cu potențial ceresc, și care îmi sunt superiori în multe privințe.", ...

      _*Florina R.*, ...Vorbind in pilde _ Matei 13/34,35, ...i-ti zic: ...-*Este mai aproape de Calea Dreapta, cel care [inca] nu a apucat / intrat pe nici o cale stramba*;

      _ Despre aceia ...[toti / n-au nici un potential ceresc, ci doar fatarnicie, ...si nu sint cu nimic superiori, ...ba *din contra*] ...este scris: ..._ Matei 23/1,2,[3-7],8-10,[13,14], ...si care si povestesc povestiri si povestioare din si despre Scripturi _ Matei 15/9; _ Marcu 7/7, ...slugind [pentru bani] mana-n mana cu ceilalti care-si zic "capetenii" _ Mica 3/11; 7/3,4, ...pentru pantecele lor nesatule _ Romania 16/18; _ Isaia 9/16, ...pentru ca iubesc mai mult intunericul _ Ioan 3/[16],19.

      = Cu stima. -Mesia.

      Delete
    2. Domnule Mesia, mi-a luat ceva timp ca sa inteleg unele lucruri importante din punct de vedere spiritual, si sa fac o alegere in legatura cu persoanele pe care as putea, sau nu, sa le urmez. Dar pana la urma, si cred ca tot cu ajutorul Lui, am inteles !

      E adevarat ca si Iisus i-a numit pe farisei ²serpi² si ²pui de vipere², si nu scapa nici o ocazie de a le da pe fata fatarnicia. Dar, pe de alta parte, El nu ii trata pe toti cu aceeasi masura, ci avea un mare discernamant. Si Nicodim era un fruntas al fariseilor, dar Iisus a acceptat sa ii dea unele invataturi, pentru ca a vazut ca era manat de bune intentii. Iosif era si el un fariseu, si chiar membru al Sinedriului, mi se pare, si totusi, a fost ucenic al lui IIsus, si el i-a oferit mormantul aflat pe pamantul sau dupa crucificare.
      Au mai fost, probabil, si altii, carora Iisus le vedea inimile, si le vorbea potrivit cu sufletul lor. El i-a primit langa sine chiar si pe vames, si pe sutasul Cornelius. Deci, nu era doar pornit sa arunce anatema asupra tuturor celor care se aflau pe o directie gresita.
      In plus, semnele, minunile si intelepciunea pildelor Lui Il recomandau de departe drept Mantuitor.

      Cu tot respectul, si nu vreau deloc sa va ranesc credinta, dar nu pot crede ca un urmas al Lui ne-ar indemna sa judecam global si fara mila o categorie de oameni, care, in ciuda scaderilor lor, sunt totusi slujitorii Lui. Mai ales ca printre ei se afla, putini ce-i drept, dar se afla, si traitori si rugatori adeavarati. Este un parinte la Valea Plopului care a infiintat un camin de copii orfani in satul lui, din propriile-i resurse, si creste acolo vreo patruzeci de copii. Mai sunt si altii, care sunt duhovnici exemplari, unii care au facut inchisoare pentru credinta lor, care au fost exemplu pentru mii de oameni, si care au chiar daruri duhovnicesti, precum vederea in duh.
      Nu zic ca sunt toti la fel, si nu zic nici ca as tine partea Bisericii. Dupa cum am spus, din punctul meu de vedere Biserica adevarata este formata din toti cei care Il urmeaza pe Hristos, fara deosebire de institutia din care fac, sau nu, parte. Dar nici un adevarat urmas al Lui nu ar aduce drept invatatura judecarea si anatemizarea de-a valma a unei categorii sociale.

      In plus, din nou va spun, fara nici o intentie de a rani, ci doar de a va indemna la cugetare, ca Hristos in calitate de Mesia facea mari semne si minuni, si mai mult decat atat (intrucat nu minunile erau scopul lui principal), vedea in sufletele celorlalti, si stia imediat cine era fiecare, si care erau problemele vietii si sufletului sau. Si, stia si sa le dea ajutorul cel mai potrivit. Aceasta calitate o au, in diferite masuri, si adevaratii Lui urmatori. Si, ar trebui sa o aiba oricine simte, sau crede, ca ar fi urmasul Sau.

      In rest, va respect pentru ca sunteti totusi inspirat de Sus, si ati ales o cale grea, a credintei si propovaduirii intr-un mod original si independent. Si imi doresc sa nu va fi ranit, sau jignit ! Dar trebuie sa spun ceea ce simt, pentru ca nu vreau sa las loc de confuzii.

      Numai pace pe calea dv., si fie ca Hristos sa va calauzeasca !

      Delete
    3. _ Re: 1)-*..., si ati ales o cale grea, a credintei si propovaduirii intr-un mod original si independent. Si imi doresc sa nu va fi ranit, sau jignit!*, ...

      -1) Nu mai ranit si nici nu mai jignit, ...dar Eu, sint mahnit, pentru ca nu Ma intelegi _ Ioan 8/43,45;

      -2) Se pare ca nu ai inteles cine i-ti vorbeste …[cum este scris]: _ Ioan 4/25; 7/27; 4/26; _ Isaia 6/[8],9, ...si, nu Ma crezi _ Ioan 8/45; _ Luca 18/8, ...-si, [pentru ca Eu sint Acela _ Ioan 4/26], ...[nu intelegi ?! _ Ioan 8/43 ], ...se adevereste in mod implicit [ _ 2 Petru 1/20,21;] _ Ioan 7/27, ...de aceea este scris _ Isaia 55/[1],6; _ Ioan 7/37; 8/8; 21,23,24, 26,[28],29, ...pentru ca [inca] nu vorbesc pe fata _ Ioan 8/28; 16/25;

      _ Am presupus ca esti dintre aceia care cauta ...Calea, Lumina si Adevarul _ Ioan 14/6, ...”in pustie”, ...[acolo] unde / in care, ...ai sa afli Calea Ingusta si Poarta Stramta _ Matei 7/13,14, ...si, daca ti-am aratat: ..._*Un reper in Pustie*; _ Matei 13/[13-16],17,34,35.* , ...se pare ca ...“nu [l-]ai inteles /*nu [l-]ai vazut deslusit*”, ...pentru ca, inca este noapte _ Isaia 21/11,2012, ...[inca] ”este intuneric in inima ta” _ 2 Petru 1/19, ...

      ...[pentru ca], ...daca vedeai _ Matei 13/13-15, ...*daca intelegeai reperul in pustie* [d]in mesajul Meu, ...ai fi inteles ca ...*Eu sint originalul* _ Ioan 3/16; 4/26; 7/27; _ Ev.1/2, ...vorbesc prin buze straine _ 1 Corinteni 14/21, ...de aceea am copiat inca odata [aici] ...”Reperul in Pustie”, ...util pentru inceputul de drum in intelgerea Scripturilor, ...[iata reperul]: ...

      ...***-Prorocii d(in) vechime _ Evrei 1/1, …[pr]in …”Carte(a) pecetluita pana in aceasta vreme din urma, …care nu a mai fost …[niciodata]” _ Daniel 12/[1],4,[9], …[prorocii _ Ev.1/1 ], ...au vorbit _ 2 Petru 1/[19,20],21; _ 1 Tesaloniceni 5/[19],20,21, …[si] au prorocit …*despre lucrurile care se vor petrece si care vor fi revelate [*Revelatia lui Ioan / Apocalipsa 1/1*] in viitor* _ Ioan 4/[25],26 …[nu despre trecut, nu despre fapte si evenimente care s-ar fi petrecut in trecut], …[ci] despre ce va fi, …si *Cel ce va veni* …[nu in trecut], …ci in viitor _ Apocalipsa 22/20, ...*la implinirea vremii* _ Galateni 4/4; _ Ev.1/2; …_ De aceea este scris [_ 2 Petru 1/20] / de coroborat: _ Isaia 9/1,2,[6]; _ Luca 18/8; _ Romania 10/17; _ Ioan 3/16,[19]; _ Faptele Apostolilor 3/22, …

      ...- Eu, cel care vorbesc cu tine, sint Acela _ Isaia 6/[8,9],13; 9/[1,2],6; _ Ioan 4/[25],26;

      ...- Savarsiti lucrarea pe care o cere Dumnezeu _ Ioan 6/28,[29 _ Dupa ce a[m] fost inviat [d]in morti _ Romania 5/14; ...[uns(ul) / trimis(ul)] _ Exodul 3/14; 4/1,[10],11,2012]; ***
      .............................

      _ Sper sa nu fii suparata pe Mine, [se adevereste cum este scris: _ Matei 13/57; _ Marcu 6/4; _ Ioan 4/44], ...[si], nu te mai deranjez _ Matei 13/[57],58; _ Ioan 8/59; 12/36; ...[ _ Nu uita, ...vorbesc in pilde _ Matei 13/34,35 ];

      = Cu stima. –Mesia _ Cel fagaduit _ Deuteronom 18/15,18, ...ridicat in [aceasta] vreme(a) de pe urma _ Faptele Apostolilor 3/22, ...*Acela pana la care a domnit moartea*/”Cel ce avea sa vina” _ Romania 5/14, ...Unsul / Acela trimis _ Exodul 3/14; 4/1,[10],11,2012, ...Cel intrupat _ Ioan 1/1,5,[11],14, ...sa va spun toate lucrurile _ Ioan 4/[25],26, ...si [va] zic, [cum am mai zis]: ...-*Iata-Ma! _ Isaia 52/6; 65/1, ...[dar, nu aveti credinta _ Luca 18/8], ...[iar], pentru ca nu stiti pe cine sa asteptati _ Matei 17/[2,3],5, ...nici, nu Ma credeti _ Romania 10/14,[17].

      Delete
    4. _ Re: 2) -*In rest, va respect pentru ca sunteti totusi inspirat de Sus,* …

      - Dupa prorocii din vechime _ Ev.1/1, ...Tot asa a zis / “a prevazut” si bulgaroaica Vanghelia Vanga, ...care orbise la varsta de 12 ani;

      - Iata [in copie], “previziunea”: ...

      _ A última previsão de Vanga.

      http://www.ocultismodesoculto.com/2011_03_01_archive.html

      .............

      _ 1 Tesaloniceni 5/[20],21; _ Prorociile / Previziunile bulgaroaicei Vanghelia Vanga despre Romania, …[ care, ...sint in conformitate / concordanta cu Scripturile], … si care, au fot secretizate / ascunse ~10 ani [dupa aparitie / la vremea respectiva ~1996]: ...

      *O previziune importanta pentru România*: ...

      „Românii sunt oameni speciali, dar nu mai cred în valorile lor şi, dacă mesajul le este adus de un străin, este mai bine primit decât de la unul de-al lor.”
      -„Eu sunt foarte mică pentru ca el să vină la mine, aşa că eu transmit această veste, care mi-a venit de Sus.
      -Să fie despachetată în luna ianuarie, ziua 24, anul 2005 şi, în cel mult o lună de zile, să fie dusă celui la care voi face referire în text.
      -Dacă nu se va putea ajunge la el, să fie dată celor din preajma sa.
      -Să vă ajute Dumnezeu!
      -În bucuria acestei lumi, în România va veni cel promis lumii.
      -Se va bucura întregul Pământ de naşterea lui.
      -Dumnezeu îl va ocroti într-un loc, departe de locul unde se odihnesc străbunii lui, până când va veni ceasul său.
      -Cu puterea de Sus va fi dăruit.
      -Pământul, Apa, Focul îi vor veni în ajutor.
      -O dată cu venirea lui în această lume, tot ceea ce este construit pe minciună se va nărui.
      -Toate acestea se vor petrece în anul 2005.
      -El va fi piatra de temelie pentru omenire.
      -Primii care îl vor recunoaşte vor fi cei din poporul său, poporul din care el a ieşit.
      -Drept răsplată, el va aduce acest popor pe cea mai înaltă culme a desăvârşirii, din întreaga lume.
      -Acest popor va deveni o adevărată pildă pentru toate popoarele pământului.
      -El nu va veni cu un cal real / viu, ci cu un cal din fier, pe care singur î-l va mânui.”
      …………………

      = Asa cum “a vazut”/ prevazut “oarba” Vanghelia VANGA …[care, orbise la varsta de 12 ani], …deci, …fara sa citeasca *Cartea pecetluita* _ Daniel 12/4,[9]}, …in concordanta cu Scripturile … -”orbii vad” _ Luca 7/22; _ Isaia 35/5; _ Evrei 1/1,2,[3]; _ Romania 5/14; _ Exodul 3/14; _ Romania 10/17; _ Exodul 4/[1],10,11,2012; _ Luca 18/8: …

      -*Eu, cel care vorbesc cu tine, sint Acela* _ Ioan 4/[25],26, …-Acela promis _ Deuteronom 18/15,18; _ Faptele Apostolilor 3/22; _ Isaia 7/14; _ Matei 1/18,21-23; _ Isaia 6/13; 9/1,2,6, …[si], …care, vorbesc celor care zic ca “vad si aud” _ Ioan 9/41; 15/22; _ Isaia 6/[8],9, …

      …despre care [si] Vanghelia VANGA a zis: …

      -*În bucuria acestei lumi, în România va veni cel promis lumii*, …

      { _ Deuteronom 18/15,18,[19]; _ Faptele Apostolilor 3/22; _ Galateni 4/4}, …

      …-Dar, asa cum este scris, multi iubesc mai mult intunericul, decat lumina _ Ioan 1/1,[5],11; 3/[16],19; _ Ioan 16/8-10,12.

      = Cu stima. -Mesia.

      Delete
  7. Cât despre interpretările profețiilor despre Apocalipsă, sunt de acord cu dv. Știu că Apocalipsa nu reprezintă un sfârșit, ci doar o transformare. Dar, o transformare de proporții !
    Dacă ea reprezintă, după cum spuneți, acea Schimbare la față din ziua a șaptea, atunci, ar trebui să fie chiar preschimbarea noastră în ființe divine, după toate etapele intermediare (cele șase zile). Desigur, dacă reușim acest salt... Pentru unii, ar putea fi prea mult, și ar putea fi resimțit chiar ca un sfârșit.
    Da, spuneam în altă parte că există mai curând Apocalipse individuale, care au început de multă vreme, și nu se știe încă până unde vor merge...

    Vă mulțumesc oricum pentru mesaj, și credeți-mă că am înțeles și mesajul implicit, dar acum nu am starea de liniște și concentrare necesară pentru a înțelege, sau a simți, cine este cu adevărat Mesia, dacă s-a întrupat deja, așa cum se spune. Poate cu timpul, în sufletul meu se vor alege apele...
    Oricum, pentru încercarea de a mă/ne trezi, vă mulțumesc !

    ReplyDelete
  8. _*Florina R.*, ...-Multumesc pentru raspuns(uri); ...

    - Te rog sa nu te grabesti privitor la intelegerea mesajelor Mele, ...pentru ca acestea contin un volum enorm de informatie, [Vorbind] / Vorbit in pilde _ Matei 13/34,35 /pana cand va veni vremea sa va vorbesc pe fata _ Ioan 16/25, ...[si], ...incearca sa aprofundezi ce am scris, citind de mai multe ori, [inclusiv versetele precizate din Scripturi]...context din care, sa tii cont ca ...[asa cum am scris, ...si cum este scris (despre venirea in viitor _ Ioan 4/25)]: ...

    ...-Eu, cel care vorbesc cu tine, sint Acela _ Ioan 4/26, ...intrupat _ Ioan 1/1,5,[11],14, ...si care, vorbesc prin buze straine _ 1 Corinteni 14/21, ...despre toate lucrurile _ Ioan 4/25, ...privitor la destainuirea Scripturilor _ Apocalipsa 10/7, ...[lucrurile] scrise in Cartea Pecetluita _ Daniel 12/4,[9], ...pana in ziua de Astazi _ Romania 11/8;

    _ In acelasi context, ...[spun, ca] ...incepand cu 2012 s-a schimbat Era Astrala, si "s-a intrat intr-o noua Era Astrala _ urmand Era Adevarului -[_Vorbit / vorbind in pilde _ Matei 13/[13-15],16,17, ...[cum este scris]: ...

    -*Era Noapte cand Iuda a luat bucatica, ...pentru proslavirea Fiului Omului, si a lui Dumnezeu in El* _ Ioan 13/30,31, ...[si, adica] urmeaza sa se faca / sa vina lumina [sa fie inteleasa Taina lui Dumnezeu _ Apocalipsa 10/7; _ Romania 16/25 ], ...-Se crapa de ziua _ 2 Petru 1/19, ...-Vine dimineata [in Adevar] _ Isaia 21/11,2012; _ Isaia 9/1,2,[6]; _ Ioan 3/16, ...[si] de aceea mai] este scris [ca]: ...

    ...-In vremea de pe urma, multi vor citi Cartea si cunostinta va creste _ Daniel 12/4, ...[nu va grbiti, si cititi incercand sa aprofundati, si sa raportati tot la faptul ca prorocii au vorbit [pr]in Scripturi, despre viitor / despre ceea ce va fi si care va veni in viitor _ Faptele Apostolilor 3/22; _ Evrei 1/[1],2, ...[cand ?] ...la implinirea vremii _ Galateni 4/4, ...{nu in trecut};

    _ Incearca sa citesti mesajele [si comentariile aferente] din pagina *Mesia* _ http://mesia-romania5-14-ioan4-26.blogspot.ro/ , ...[si], presupun ca vei intelege mai mult(e) si mai bine, ...si apoi, te invit sa postezi comentarii / intrebari privitoare la neclaritati;

    _ Apreciez faptul ca [avand incertitudini] totusi Mi-ai raspuns decent si cu multa demnitate.

    = Cu stima. -Mesia _ {[Florina R., mai ales ca ai inceput *sa vezi mai bine*, ceea ce nu vazusesi si nu intelesesesi, pana acum, ...nu te mira cum am scris si semnat, ...pentru ca ...}, ...-Chiar, _ Eu, cel care vorbesc cu tine, sint Acela _ Ioan 4/[25],26; _ Romania 5/14, si trimis _ Exodul 3/14,4/1,[10],11,2012, la toate popoarele _ Isaia 55/1,6-9,[10],11,2012; _ Isaia 9/1,2,[6].

    ReplyDelete
  9. _”Florina R”, ...-Pentru ca ...”volumul de informatie este enorm”, ...in contextul ...”Nu toti pot primi Cuvantul Acesta” _ Matei 19/11, ...iata un exemplu de *vorbire in pilde* _ Matei 13/[13-15],{16,17},34,35, ...nu de ieri nici de alaltaieri _ Exodul 4/[1],10, ...prin [vederea “Curcubeului] / Curcubeul Meu” _ Facerea 9/[8],9-[13] _”Semnul Legamantului” - *Noe*, _ Isaia 6/[8],9-[13]; ...

    = In noaptea, spre dimineta / zorii zilei a 7-a _ Is.21/11,2012, ”dimineata zilei facerii omului, ...” _ Facerea 1/26,27, ...*Dumnezeu si-a adus aminte de Noe* _ Fac.8/1-11,2012; _ Is.6/8-11,2012, cum este scris: ...

    ...-“Era intuneric / noapte(a) cand Iuda a luat bucatica” _ Ioan 13/30; _ Is.9/1,2; _ Mat.4/16; _ Efes.5/14; _ Romania 5/14; _ Is.53/1-7;

    = *Dumnezeu a mai vorbit lui Noe si a zis: ...-Iata, Eu fac un legamant cu voi* _ Fac.9/[8],9- [13] ...-*Curcubeul Meu*;

    = Si Dumnezeu a zis lui Noe: -Acesta este “Semnul Legamantului”, pe care l-am facut intre Mine si orice faptura de pe pamant” _ Fac.9/17.

    = *Tot ce se vede, nu a fost facut din lucruri care se vad* _ Ev.11/3, ...-“Precum in Cer si pe Pamant” _ Mat.6/10; _ Is.6/[8],9, ...-Vezi si “pecetluirea Facerii”, in / prin - *Semnul Legamantului* _ Fac.9/9 -17 -*Curcubeul Meu*, ... care "vorbeste" despre “mersul / deplasarea” luminii / lumii _ Mat.5/14 ...adica, deplasarea *Spectrului Luminii, spre Rosu* _ Mat.6/10 - “Spectrul Lumii, spre Rosu", ...aratand / reveland "Drumul Facerii / Drumul Creatorului / Elohim” : -*Eu sint cel ce sint, ...Cel ce voi fi, ...Cel ce voi Deveni* / “divinitatea / devenirea” ...insemnand / insumand ...-“Devenirea Omului” ...*Dupa chipul si asemanarea Noastra* _ Fac.1/26,27, ...-Calea Strabatuta de Creator, ...care va fi implinita la “Venirea Sfarsitului” _ Mat.24/14, ...adica, a Sfarsitului Legii / Implinirea Legii Facerii _ Romania 10/4; _ Facerea 1/26-28; 2/1-3.

    = Din numele Curcubeului: ...-VIAVGOR / ROGVAIV, ...in concordanta cu _ Mat.19/30; _ Mar.10/31; _ Luc.13/30, ...aflam ”directia deplasarii” Spectrului Luminii / Spectrul Lumii -*spre ROSU* _ Mat.5/14; _ Dan.12/[1,2],3,[13], ...implicit, despre, cum, [ca] ... “Facerea in 7 Zile”, este corespunzatoare celor 7 “culori” ale Curcubeului, ...de la *Violet* spre *Rosu*:

    ...V...I...A...V...G...O...R...-...R...O...G...V...A...I....V, ...

    ...1...2...3...4...5...6...7...-...7....6...5...4...3...2....1, ...

    ...fara "bigbanguri” ratacitoare de la Calea Adevarului _ 2 Pet.2/1,[2],3, ...[adica], teoria “BIG-BANG”, este eronata _ Evrei 11/3; _ 1 Tim.6/20.

    = Privind si mai atent, [_ Is.6/9], ...se poate vedea, [cum, ca], "alegerea pe nume" ...scrisa / “inscrisa in nume / denumire”, se [re]gaseste si in "semnul" / [Drapelul] TRICOLOR: ...R _ rosu, ...G _ galben, ...A _ albastru, ...care, deasemenea se [re]gaseste in ROGVAIV, tot ca “incifrare” [_ Is.6/9], ...a ”devenirii”, cu directia spre Moldova / BasaRABIa ...- adica, “inspre rasarit” / [Tot spre rasarit, spre RASARIT] / spre ROSU, ...[des]tainuit, -"[re]gasindu-se si in Drapelele dinspre Rasarit": ...

    ...-Romania / Basarabia, Rusia, China, Mongolia, Coreea de Nord / Sud, Japonia, ...[s.a.], ...”context al deplasarii Spectrului Luminii / Lumii”, care se regaseste [si] in “Profetiile [ ~ 1920] indianului Sundar Singh” pentru Romania - “Noul Ierusalim” _ Apoc.3/11,12; 21/2, ...-*Vie implaratia Ta; ...Precum in Cer si pe Pamant* _ Mat. 6/10, despre care veti afla si din “previziunile Vangheliei Vanga despre Romania”, ...despre care, am mai scris, ati mai citit _ Mat.24/34,35;

    = Vine dimineata _ Is.9/1,2,[6]; 21/11,2012, [si], nu uitati _ 2 Pet.3/8; _ Is.55/[1], 6-9,[10], 11,2012; _ 1 Cor.2/6-9,14; 15/54-56; _ Osea 13/14; _ Ioan 5/[24],25. ...{-Dar ..._ Mat.19/11 };

    = Nu va grabiti, [si] sa ziceti ca ati inteles totul / inca “vorbesc in pilde” _ Mat.13/34,35, ..."prin buze straine" _ 1 Cor.14/21.

    = Cu stima. –Mesia _ *Inselatorul Acela* _ Matei 27/63; _ Romania 5/14; _ Ioan 4/[25],26.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...