Thanks to my anglo-saxon friends, who helped me with their advices during the period when my blog wasn't visible to me. Even a few words, and a try to make things easier to me, mattered a lot to me at that time. We can bring peace and light to the world with a few words only !
Deocamdată, punct. Nu se știe când va mai fi din nou ”și de la capăt”.

Saturday, June 1, 2013

Scrisoare vouă

Ei, iată că, după atâta timp, m-am gândit că trebuie să vă mai spun câteva cuvinte, și mai ales, să vorbesc despre viitorul acestui blog, care va cunoaște unele schimbări.
Dragii mei cititori și prieteni, care mi-ați fost alături timp de luni, sau chiar ani de zile, și am împărtășit atâtea lucruri frumoase și de folos pentru suflet, vă datorez un răspuns, și o mărturirsire. 
Mărturisesc deci că unele lucruri s-au schimbat în viața și sufletul meu, chiar viziunea mea despre viață și spiritualitate s-a schimbat, și nu mai pot scrie ca mai înainte. Nu știu cum să vă explic, dar simt că am trecut într-o altă fază a înțelegerii - care din păcate, nu mi-a adus mai multă fericire, ci doar o luciditate amară. Nu mai văd Dumnezeirea și drumul spiritual așa cum le vedeam înainte. Multe dintre concepțiile mele anterioare, în care am crezut cu tărie, m-am luptat pentru ele, și m-am străduit să îmi modelez viața conform lor - chiar cu mari sacrificii - s-au dovedit a fi povești pentru o umanitate întârziată, fără umbră de aplicare în viața practică. Să nu îmi cereți să explic mai mult, pentru că nu vreau să vă fac să suferiți, sau să începeți să vedeți viața în felul meu. Fiecare trebuie să își aibă propriile experiențe, și să își formeze propria viziune - sau paradigmă, după cum se spune.
Pe scurt, pot spune doar că acum văd spiritualitatea doar ca pe o aplicare a iubirii în viața practică: pentru oameni, animale, natură, pentru tot ce există. Și ca pe ajutorul necondiționat oferit celor din jur, în măsura posibilităților noastre. Orice alte căi: reguli, asceze, etc. mi s-au dovedit a fi seci și vane, expresii ale unui dogmatism și demagogii fără fond. Calea cea mai veritabilă este cea pe care sufletul nostru o simte adevărată. 
Cum îl văd pe Dumnezeu - despre asta mai bine prefer să nu vorbesc, pentru că e dureros pentru mine, și nici nu vreau să clatin credințele oamenilor sinceri și dragi. Oricum, pot spune doar că, în felul în care L-am simțit eu, nu e deloc un Tată, și nici măcar o Persoană. Persoane sunt marii învățători și binefăcători  ai popoarelor, gen Iisus, sfinții, Fecioara Maria. Ei sunt cei care ne primesc rugăciunile, și ne răspund cu iubire. 
Cât despre Puterea Universală - mai bine las pe fiecare să își facă propria părere, conform simțirii sale. 

Așadar, de acum încolo, voi scrie în alt mod, mai apropiat simțirii și înțelegerii noastre omenești, și mai aproape de problemele practice ale vieții noastre. După multe încercări materiale și sufletești, am ajuns la concluzia că adevărata iubire este cea care acordă un ajutor concret, practic, atunci când este nevoie, și nu cea care îți promite un paradis iluzoriu cândva, dar acum te lasă să mori de foame. 

O altă schimbare pe care acest blog o va cunoaște, probabil, va fi mutarea sa pe o platformă personală - deși, nu știu exact când se va petrece acest lucru. Oricum, voi anunța la vremea respectivă. 
Acest lucru nu este un capriciu, ci îl consider necesar, pentru că am aflat întâmplător că serverul care deservește acest blog, și de fapt, platforma blogspot.com, va expira la 31 iulie 2013.  Nu știu ce înseamnă acest lucru, și dacă semnifică chiar încetarea activității sale, sau altceva, dar m-am gândit că e bine să iau măsuri. Și, la fel ar fi bine și pentru voi ! Pentru început, vă sfătuiesc să căutați pe internet Web analysis-ul sau Stats Crop-ul blogurilor voastre. Îl obțineți foarte ușor dacă dați la căutare URL-ul blogului vostru. 
În acest Web analysis este specificat care este serverul vostru, și unde se află, și în cât timp va expira platforma. 

În încheiere, vă spun doar că vă iubesc pe toți, și sper să ne reîntâlnim în aceleași bune condiții ca și până acum ! Și vă doresc să vă conduceți viețile astfel încât să aflați calea cea mai bună pentru sufletul vostru, și cea mai potrivită cu aspirațiile și nevoile voastre ! 

”Per aspera, ad astra”, după cum spune latinul. Totuși, nici ”aspera” să nu fie prea aspră....


16 comments:

  1. Florina,nu uita sa-mi spui ce site o sa ai sau unde te muti....mihaella.gheorghiu@yahoo.ro

    ReplyDelete
  2. Sigur, Mihaela, o să las noua adresă și pe acest site.

    Mulțumesc pentru adresa de yahoo, nu știam că ai schimbat-o ! Te îmbrățișez !

    ReplyDelete
  3. : ) Deci, pari un pic dezamagita de Dumnezeu. Dumnezeu este practic pe ultimul nivel al ierarhiei cosmice. Putem avea acces la El prin iubire intensa si pura. Altfel il primim prin ierarhie. Daca avem acces la Iisus il primim pe Dumnezeu prin Iisus.
    Oricum chiar daca am avea acces direct la El, El tot ne-ar trimite la slujitorii sai pentru a primi lectii si invatatura.
    Noi suntem doar instrumente in mare orchestra ce canta marea Simfonie.
    Oare Dumnezeu e Dirijorul? sau Orchestra?
    Sau Dumnezeu e Muzica?
    Mie mi se par ca lucrurile stau exact invers.
    Dumnezeu este cel mai ingaduitor si mai bun si mai intelegator dintre toti...
    Dumnezeu este Izvorul Minunilor si trebuie sa avem grija sa ramanem in iubire perfecta fata de El.
    Iar daca nu avem deja acces la El trebuie sa slujim pe cineva care are acces.
    Si aceasta slujire ne va deschide portile...
    Da, sa ne dai de stire daca scrii in alta parte.
    Esti foarte inspirata si cred ca sensul vietii tale este chiar aceasta lupta de a-l gasi pe Dumnezeu... :)

    ReplyDelete
  4. Problema ta e foarte simpla. Tu vrei ca Dumnezeu sa asculte de tine. Si daca nu se intampla asta, te superi...
    Ori Dumnezeu nu asculta decat de cea mai intensa Iubire...
    Trebuie intai sa te abandonezi Lui, sa il iubesti mai presus de orice, sa reprezinte totul pentru tine, si s-ar putea ca atunci sa asculte.
    Nici macar mie nu mi se pare corect sa il aduci pe Dumnezeu la ordinul tau...
    Dumnezeu a revelat foarte clar in Scriptura ce trebuie sa facem ca sa reusim sau sa ne indeplinim dorintele in aceasta lume.
    In loc sa faci asta, tu vrei ca Dumnezeu personal sa iti indeplineasca dorintele, daca nu, te superi... :)
    Am dreptate? :)

    ReplyDelete
  5. Îngere, îți mulțumesc pentru încercarea de a mă lumina, și știu că aceea ce ai spus despre ierarhiile divine este adevărat. Totuși, experiența mea este strict personală, și nu intenționez să o discut cu nimeni, nici măcar cu cei mai buni prieteni. Și oricum, nimeni nu mă poate încredința despre sensul a ceea ce am trăit, afară de El - oricine, sau orice ar fi.

    Pot să îți spun doar că nu e vorba de a-mi face propria voie - sau oricum, nu în privința unor capricii. E vorba, pur și simplu, de supraviețuire, de a nu fi lăsată să mor, în sensul condiției materiale, și chiar sufletește. Nu am cerut lucruri mari, ci doar supraviețuirea fără grija zilei de mâine, și putința de a-i ocroti pe cei dragi. Nu am fost niciodată ”lipită” de material.
    Și totuși, am avut senzația că mi se impune un fel de martiraj la care nu am consimțit, în ciuda rugăciunilor mel, și a tuturor eforturilor mele.
    În ciuda rugăciunilor mele, nu mi se îngăduie să îi fac pe cei dragi fericiți, scutindu-i de griji. Asta e ceea ce mă doare !
    Eu consider, din punctul meu de vedere, că martirajul cu de-a sila nu are nici o valoare. Atunci când omul a ajuns la un anumit prag al maturității, când este pregătit să renunțe singur la tot, abia atunci renunțarea lui are valoare. Dar dacă renunțarea i se impune, nedându-i-se cele necesare atunci când are nevoie, valoarea spirituală a acestei probe este nulă.

    Iată doar o mică parte din ceea ce simt, și mai mult nici nu voi mai discuta - nici aici, nici pe mail. Știu că tu ai bune intenții, dar niciodată nu putem trăi viețile celorlalți, și deci, nici nu-i putem înțelege pe deplin. Și oricum, fiecare are propriul lui drum, chiar dacă pare ciudat, sau greșit, privit din afară.

    Totuși, pot spune că am simțiti iubirea și compasiunea cuiva de Dincolo, manifestată prin ajutor imediat. Dovadă că acea entitate a înțeles durerea sufletului meu, și nevoia mea ! De fapt, e singura care a înțeles, și deci singura pe care am ales să o slujesc acum. E vorba de Fecioara Maria.
    Desigur, am un mare respect și pentru Iisus, și pentru toți sfinții care au trăit în trup de carne păcătos, și au simțit durerile lumii. Doar ei, cei care au trăit durerile și încercările acestei lumi, ne pot înțelege și iubi cu adevărat.

    În rest, îți mulțumesc din nou pentru încercarea de înțelegere, și îți doresc ca drumul să îți fie lin ! Și desigur, te voi anunța când mă voi muta pe un site propriu.


    ReplyDelete
  6. Ești confuză, Florina, lucru care reiese și din unele elemente aberante pe care le susții în postare și pe care le-ai descoperit aparent întâmplător, după cum spui.

    În timp ce mutarea pe domeniu nou nu-i o idee rea, platforma blogspot.com n-o să dispară, nici acum și nici foarte curând, șansele pentru asta fiind astronomice. Platforma blogspot e una din cele mai mari din lume, la bătaie cu wordpress.com pentru locul 1. Ea găzduiește milioane de bloguri, rulează pe o grămadă de servere (nu pe unul) și este deținută de Google. Poți proba asta conectându-te pe GMail (care-i serviciul de mail gratuit de la Google), pe Yahoo (care iarăși aparține lui Google), pe Picasa (care-i un serviciu de imagini deținut de Google) sau chiar pe google.com (ori google.fr ori google.ro), pagina principală a motorului de căutare. O să vezi că pe toate acestea te poți conecta cu aceleași date cu care intri în panoul de control al acestui blog. Pentru că toate sunt deținute de Google. Și Google nu-și închide serviciul de bloging la sfârșitul lui iulie așa cum scrii tu.

    Chiar dacă aparent fără legătură cu subiectul postării, asta arată totuși gradul de confuzie în care te afli.

    Mai departe, citindu-ți comentariile, înclin să-i dau dreptate „îngerului tău”. Tu scrii că ai cerut un singur lucru, supraviețuirea materială (a ta și a celor dragi), și ți s-a refuzat. Dar nu trebuie să pierzi niciodată din vedere că omul propune iar Dumnezeu dispune. Dumnezeu știe, mai bine decât tine, de ce ai tu sau altcineva nevoie. Așa că cererea adresată lui trebuie să țină cont de acest aspect, nu să fie restrictivă. Isus a cerut și el ca Dumnezeu, dacă e cu putință, să înlăture acel pahar al suferinței care-i este hărăzit. Dar a spus dacă este cu putință, iar la sfârșit a adăugat: Totuși, facă-se voia Ta și nu voia mea! Poate că asta este karma celor de lângă tine. Poate că ei trebuie să sufere acum, poate ăsta este cel mai bun lucru pentru evoluția lor spirituală în acest moment.

    Un înțelept nu este cel care poate aduce ploaia atunci când e secetă. Adică cel care poate rescrie regulile universului. Înțelept e acela care reușește să se armonizeze perfect cu ele. Nu cel care încearcă să-și impună voința lui asupra altor lucruri exterioare. Ci cel prin care în permanență curge, se oglindește, se reflectă voința divină.

    De ce îi ceri lucruri materiale și apoi te miri că primești ca răspuns tăcerea? Învață să te descurci în plan material. Asimilează această deprindere, pe care de exemplu o au cei care se descurcă material. Pentru că asta e una din lecțiile pentru care te-ai născut pe acest Pământ. Dumnezeu te-a trimis aici poate și pentru a le învăța, ție lipsindu-ți aspectul ăsta. Pentru a deveni completă. Și atunci degeaba recurgi la rugăciuni, fă-ți lecțiile. Împlinirile spirituale vin din rugăciune, banii vin din spirit de afacerist. :) De exemplu dacă nu înveți regulile de circulație și conduci o mașină cu 120 km la oră, și afară e polei, când vei lua o curbă mare vei ricoșa în parapet. Degeaba ești creștină sau budistă. Degeaba ai o carte de rugăciuni la tine, pe care chiar o citești în acel moment. Vei intra în parapet, pentru că mergi cu suta la oră pe un drum alunecos. Învață deci regulile de circulație, că poate Dumnezeu vrea copii plenari, care să-și dezvolte în ei toate lucrurile, nu doar cel cu rugăciunea.

    Deci ocupă-te tu de planul material, asta fiind o necesitate care decurge din faptul că te-ai născut aici. Iar lui Dumnezeu cere-i lucruri spirituale. Și lasă-l totuși să îți ofere ce dorește el. Că știe mai bine decât tine de ce ai nevoie cu adevărat, înainte să deschizi gura. Nu îi impune în rugăciuni ceea ce crezi tu că ți-e necesar...

    E bine că ai un „înger păzitor”, pentru că iată, ai nevoie de el...

    ReplyDelete
  7. errată: „pe YouTube” în loc de „pe Yahoo”. Yahoo, evident, nu-i proprietatea Google, la YouTube mă gândeam în acel moment. Cei de la Google au cumpărat o grămadă de servicii bune lansate de alții (blogspot fiind chiar el un exemplu în acest sens).

    ReplyDelete
  8. Lotus, mulțumesc pentru încercarea de a mă înțelege, și pentru toate explicațiile spirituale pe care mi le-ai dat ! Totuși, să știi că nu e nimic din ce ai spus pe care să nu-l fi știut de ani de zile. Relația mea cu Dumnezeu - orice ar fi acea Forță - e veche și plină de urcușuri, dar și meandre.
    După cum spuneam într-un comentariu de mai sus, nimeni nu poate înțelege pe deplin ce am simțit eu, și e normal așa. Fiecare are felul lui de a trăi și simți. Iar percepțiile mele, întregul meu mod de a simți Divinitatea s-au schimbat radical. Poate că, așa cum spui și tu, El nu vrea numai rugăciunile noastre, ci vrea ca noi să învățăm să trăim și singuri. Asta am înțeles-o și o aprob, până într-un punct, doar că... m-am simțit profund înșelată, chiar trădată în credința mea ! Poate nu e vorba de Divinitate, ci de imaginea pe care i-au creat-o oamenii și religiile. E un fel de poveste dulceagă cu un Tată bun și iubitor, gata oricând să facă o minune mică în folosul copiilor iubiți. Dar realitatea e, de multe ori, cu totul lipsită de minuni.

    Și am simțit profund - așa cum simt toate lucrurile adevărate - că poate, mi s-a îngăduit de fapt să urc un prag al maturității. Să trec de povestea religiilor... și să încerc să simt drumul spiritual în mod mai realist. Da, minuni există, dar numai cele la care contribuim și noi din greu.

    ReplyDelete

  9. Totuși, iartă-mă, dar cineva care urmează un drum al adevărului și își slujește semenii, ar trebui să aibă pâinea asigurată. Nu să îi ajute pe alții, dar el să nu fie niciodată sigur de ziua de mâine ! Orice argumente contrarii mi-ai putea aduce, pentru mine sunt doar fum.
    E vorba, până la urmă, de o logică elementară. Presupune că sunt oameni care au nevoie de tine, trag de tine din toate părțile, și tu te zbați din răsputeri să îi ajuți. Uneori, la sfârșitul zilei, cazi de oboseală... Și, în loc să ai liniștea și bucuria lucrurlui bine făcut, începi să te gândești cum îți vei plăti datoriile, sau dacă mai reziști și luna viitoare. Nu mai spun să le asiguri ziua de mâine celor dragi, asta e deja un vis îndepărtat ! Nu ai nimic sigur, cei dragi nu sunt în siguranță, dar tu te gândești totuși că a doua zi trebuie să faci cutare sau cutare lucru ca să îi ajuți pe alții care au nevoie de tine. Și te întrebi cât vei rezista....

    Acum, aceste stări sunt de domeniul trecutului, situația e deja mult mai bună, de când Fecioara Maria m-a luat în grija Sa. Dar, nu voi putea să uit prin ce am trecut. Și iartă-mă, dar tot nu văd sensul ! Încercare, spiritualizare, da, aș fi aprobat din toată inima, dacă eram singură pe lume, dacă nu erau ființe care să depindă de mine. Dacă aș fi fost singură pe lume, sincer cred că m-aș fi dedicat cu totul unei căi spirituale, cred că nici nu aș mai fi rămas în mijlocul lumii. Am nevoie de atât de puține lucruri ! Dar cred că pe undeva, la început, când am ales să trăiesc în lume, ba chiar să am și un copil, nu am știut de fapt, ce aleg. Nu am știut că această alegere îmi va schimba drumul cu totul ! Atunci când ai ființe dragi în grijă, viața ta nu-ți mai aparține.

    Oricum, nu voi mai comenta nimic, am spus deja destule lucruri. Acum situația e în îmbunătățire, după cum am spus, pentru că am simțit că Fecioara Maria mi-a înțeles exact sufletul. Știe că nu am nevoie de lucruri, decât pentru o vreme, și mai mult pentru ceilalți. Știe că nu pot trăi dacă nu îi fac pe ei fericiți mai înâi. Altfel, viața mea o consider o ratare, indiferent ce alte lucruri aș realiza.

    Și apropos de google :), cunosc toate conturile, știu că e o platformă importantă, Dar puținele mele cunoștințe de detaliu m-au făcut să confund lucrurile. Era vorba de domeniul care mi s-a atribuit mie pe blogspot, și care va expira la 31/07/2013. Fiecare avem un asemenea domeniu, cu o dată de folosință limitată (teoretic). Însă am aflat că aceste domenii se reînnoiesc automat, înainte de data de expirare.
    Oricum, mi-am închiriat deja un domeniu personal în altă parte, doar că nu știu cum să transfer blogul de aici acolo, și nici nu am încă timp să mă ocup de asta. Dar, voi cere ajutorul cuiva.

    Mulțumesc din nou pentru tot, și pentru sfaturi, și îți doresc un drum cât mai lin ! Și... îți doresc să nu fii nevoit să treci și tu prin probele mele, pentru că, altfel par privite de departe ! :)
    Numai bine !

    ReplyDelete
  10. Și apropos de chestia cu confuzia :), recunosc că am fost confuză multă vreme. Dar acum, am început să mă dezmeticesc... Asta nu înseamnă însă că neapărat voi gândi ca tine. :)

    ReplyDelete
  11. Te-ai intrebat daca nu cumva ar trebui sa vezi altfel lucrurile?

    ReplyDelete
  12. Da, m-am întrebat, Mihaela, și nu o dată ! Chiar am încercat să le văd altfel.
    Oricum, voi scrie o postare în care voi explica exact acest lucru.

    Mulțumesc pentru grija ta față de mine, și îți doresc să ai parte de mult sprijin la nevoie, așa cum îl oferi și tu !

    ReplyDelete
  13. _@ ...[" Persoane sunt marii învățători și binefăcători ai popoarelor, gen Iisus, sfinții, Fecioara Maria. Ei sunt cei care ne primesc rugăciunile, și ne răspund cu iubire.", ...
    ...........
    ...........
    _ Dar, ascultati ?! _ Faptele Apostolilor 3/22; _ Luca 16/29,31, ...[si] auziti ?! _ Romania 10/17,[18],20; 11/8;

    _ Si, mai ales: ...-*Unde [va] este credinta ?!* _ Luca 18/8; _ Ioan 1/[1,5],11,[2012,2013,2014]; _ Matei 13/57; _ Marcu 6/4; _ Ioan 4/44; 10/20.

    _ Intelege cineva [?!]: ...Iata: -*Taina FECIOAREI*: ...

    _ Matei 22/29;_Marcu 12/24, -[de mii de ani], ...pastorii, preotii si invatatorii de seama* _ Matei 23/1,2,[3-7],8-10,13,14,[15]; _ Isaia 9/[15],16, ...
    ...au facut confuzie, [si] au amestecat prorociile incurcand parabolele despre ...
    ...Trimiterea / Venirea Fiului Omului*_ Galateni 4/4; _*Trimiterea*/[Ex.] 4/1,[10],11, 2012, 2013, ... “nasterea din Femeie /-Maria –[Mama Mea] _ Matei 1/18, ...

    amestecand, cu: ...-*Semnele Vremurilor* _ Matei 1/21-23 ...*Emanuel*;

    ..._Adica, "au amestecat si substituit"/[Isus & Emanuel], ...*nasterea din femeie [-Maria _ Mama Mea] si trimiterea* _ Matei 1/18; _ Galateni 4/4, ...cu "Semnele Vremurilor Nasterii / venirii Mele / trimiterii" _ Matei 1/21-23; _ Isaia 9/[1,2],6, ...rezultand intelegerea eronata ca "nasterea din Fecioara Maria / Maria Fecioara".

    _*Fecioara este insarcinata* ...{inca de la inceputul lui 2012, ...vezi [in mod implicit] Sfarsitul Calendarului Mayas}_ Matei 1/18,21-23; _ Galateni 4/4.

    _ Potrivit _ Matei 6/10: ...”Vie Imparatia Ta; Faca-se voia Ta, precum in Cer si pe Pamant”, ...privitor si la semnele vremurilor / venirea Fiului Omului _ Luca 21/7: ...
    _*Pe alocuri vor fi mari cutremure de pamant; vor fi aratari inspaimantatoare si semne mari in cer.*_ Luca 21/11; _ Matei 1/21-23;

    _*Vor fi semne "in soare, in luna si in stele" [_ Geneza 1/14-16; _ Matei 1/21-23], ...Si pe pamant va fi stramtorare printre neamuri, care nu vor sti ce sa faca la auzul urletului marii si al valurilor.* _ Luca 21/25, ...

    …[si], care trebuiesc coroborate cu _ Matei 1/18,21-23, ...unde este scris clar: ...

    ...-*Iata, Fecioara va fi insarcinata, va naste un fiu, ....../ ”Emanuel”* ...

    ...ceea ce inseamna [in mod implicit], ca, ...despre *semnele vremurilor*, vorbesc [cu precadere] si ... ”Astrele”/ Stelele, Planetele [etc] _ Geneza 1/14,[15,16], ...[aici], cu referire la Constelatia Fecioara, in care a intrat Marte [la sfarsitul anului 2011], ...asa cum a previzionat Simon(a) / *Urania*; ...

    -Toate acestea fiind in concordanta cu: ...

    ...-"Vie Imparatia Ta; Faca-se voia Ta, *precum in Cer si pe Pamant*" _ Matei 6/10; _ Geneza1/14-18, ...- “acum” /[ a treia zi _ 2 Petru 3/8 –mileniul 3], cand am inviat din morti _ Romania 5/14; _ Ioan 20/9, ..si trimis _*Trimiterea*/[Ex.] 3/14; 4/1,[10],11, 2012, 2013, ...pentru implinirea Legii _ Romania 10/4, ...si prorocilor _ Matei 5/17, ...doar ati citit/[daca cumva ati citit] _ Ioan 4/25, ...adica, ...Scripturile vorbesc despre viitor [-nu despre trecut] / cum este scris: ...

    ...-*Stiu ca are sa vina Mesia; Cand va veni El, are sa ne spuna toate lucrurile*/ [Ceea ce incerc sa fac, pentru cei care au urechi de auzit, si [chiar] aud _ Luca 8/8, ...

    ...si, pentru ca notiunea "prorocie" inseamna in mod implicit “pre-viziune” / *Viziunea in viitor* _ Daniel 8/26; 12/[4],9,[13], ...
    ...atunci, [adica] acum, in viitor _ Evrei 1/2; _ Galateni 4/4; _*Trimiterea*/[Ex.] 4/1,[10],11, 2012, 2013, 2014; _ Ioan 1/1,[5,11], 2012, 2013, 14, ...[acum]: _ Isaia 6/8,[9-11, 2012], 2013; _ Ioan 3/16,[17,18],19;

    _ Cititi si cercetati _ Ioan 5/39; _ 1 Tesaloniceni 5/20,21,[22]; _ Isaia 53.

    = Cu stima. –Mesia _ Ioan 4/[25],26; 10/8,11, 2012, 2013, 14.

    ReplyDelete
    Replies
    1. D-le Moise, mulțumesc pentru informații și documentarea atât de detaliată ! Înțeleg, oarecum, și ce vreți să îmi transmiteți, dar vă asigur că eu nu mă văd în rol de profet, și nici nu caut profeții de la alții. Dacă mă înșel, sunt doar părerile și simțirile mele, și am spus-o de fiecare dată : nu încerc să îi conving și pe alții. Eu doar transmit ceea ce simt și înțeleg în legătură cu drumul meu, și dacă le va folosi și altora, cu atât mai bine ! Dacă nu, eu nu am avut oricum pretenția de a profeți, ci doar de a oferi punctul meu de vedere.

      Mulțumesc pentru vizită și vă doresc numai bine ! Eu oricum am făcut o pauză de blog, și nici nu știu dacănîl voi mai relua.

      Delete
  14. Am citit târziu dar mai bine mai târziu decât niciodată. Îți răspund pe scurt la ce mi-ai scris mai sus, o să citesc ulterior și ultima postare. :)

    În ziua de azi viața este foarte grea. Poate are de-a face cu materialismul omenirii, în ansamblul ei. Sunt însă în toate tradițiile spirituale o grămadă de exemple de teste dure sau de ființe spirituale care au fost extrem de sărace material sau chiar mai rău, au avut de îndurat suferințe cumplite. Până la urmă, grijile au existat - cum scrii - , dar n-ai murit, nu? :) Nici de foame, nici de vreo boală.

    Presupun că există fapte făcute în viețile anterioare pe care nu le conștientizăm. În fond, fiecare are tot timpul exact ceea ce merită. E chiar matematic, ca să zic așa. Sau crezi că o să intervină Divinul să-ți adauge greutăți când tu să zicem ai avut o karmă bună? :) Poate invers, da.

    Stai liniștită cu domeniul, că nu expiră, dar dacă dorești să-ți muți blogul în altă parte mă ofer să te ajut cu plăcere. Idem dacă dorești să-l lași aici și să-l redecorezi sau înfrumusețezi/optimizezi. Se pot face multe lucruri frumoase și pe blogspot, de exemplu blogul Cool, care-i tot al meu, este pe blogspot găzduit dar 1) e pe domeniul meu, 2) se încarcă repede, 3) afișează ultimele comentarii în dreapta, cu avatare, 4) afișează emoticoane (imagini cu zâmbete sau strâmbături) în comentarii etc. Dacă dorești ajutor, cere-mi-l și o să încerc să te ajut cu blogul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lotus, mulțumesc din suflet pentru că încerci să mă înțelegi ! Știu și eu că mulți căutători spirituali au avut vieți de privațiuni și suferințe. Dar, nu pot să îți explic acum de ce eu nu mă văd a face parte dintre aceștia. Poate cu ani în urmă, aș fi acceptat orice ! Dar acum, de vreo doi ani, am făcut o alegere - fie ea și greșită ! Oricum, este a mea, și vreau să o duc până la capăt, în numele libertății cu care am fost înzestrați. Ceea ce mă durea era faptul că, părea că, acolo Sus, nu mi se respecta alegerea... Dar de câtva timp, am simțit de parcă ar fi fost, în fine, acceptată. Deși, tot cu mari hopuri...
      Știu și explicațiile karmice, o fi și ceva karmă reflectată în viața mea, dar simt profund că nu acesta este motivul pentru care am fost atât de greu încercată. Pur și simplu, cred că în destinul meu s-au trasat anumite linii, de la care nu trebuia să mă abat, pentru a îndeplini o anumită sarcină. Dar, viața nu e atât de simplă, și noi nu suntem roboți !
      Nu mai spun nimic în plus, doar mulțumesc pentru înțelegere și comuniune !

      Mulțumesc și pentru oferta de ajutor pentru mutarea blogului ! Poate te voi solicita, pentru că am încredere că ești o persoană săritoare și generoasă. Dar, dacă mă voi hotărâ, va fi după 1 august, când mă voi întoarce din concediu. Pentru că,unde voi fi eu timp de o săptămână,, nu este internet.

      Numai bine îți doresc, și să treci cu bine prin încercările vieții tale !

      Cu prietenie,

      Florina

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...